Pse vendi i punës nuk duhet të shihet si familje: Perspektivat e CEO-ve të Airbnb dhe Netflix - Business Magazine Albania

Pse vendi i punës nuk duhet të shihet si familje: Perspektivat e CEO-ve të Airbnb dhe Netflix

Edhe nëse i pëlqeni shumë kolegët, mos e shikoni vendin e punës si familje, thotë CEO dhe bashkëthemeluesi i Airbnb, Brian Chesky. Në vitin 2020, gjatë pandemisë Covid-19, Chesky shkroi një shënim për punonjësit, duke shpjeguar se kompania do të kryente shkurtime të vendeve të punës. “Kam një ndjenjë të thellë dashurie për të gjithë ju,” shkroi ai.

Deklarata e tij kishte kuptim në atë kohë.

Para pandemisë, koncepti i “familjes në vendin e punës” ishte veçanërisht i popullarizuar në kompanitë teknologjike për ndërtimin e besnikërisë, me përfitime si ushqimi falas, pastrimi kimik dhe palestrat në zyrë, që inkurajonin punonjësit të kalonin më shumë kohë në zyrë sesa me familjet e tyre.

Por sot, Chesky ka një vlerësim të ndryshëm. Ai tha: Të menduarit për vendin e punës si familje mund të jetë motivues, por gjithashtu mund të krijojë sfida për drejtuesit dhe punonjësit në kryerjen e detyrave të tyre.

“E shkrova shumë shpejt atë deklaratë,” tha Chesky. “Nuk kisha shumë kohë, dhe kështu shkrova atë që ndjeva dhe isha shumë i emocionuar kur e shkruaja. Por është e vërtetë që një kompani nuk është një familje.”

Lexo: Ambasadori i Be Gonzato reagon pas të dhënave të Cens. Nga ato përcaktohet…

“Ne i referoheshim vetes si një familje, dhe më pas na duhej të pushonim njerëzit, ose ata duhej të largoheshin nga kompania, dhe ju nuk i pushoni anëtarët e familjes suaj,” shtoi ai.

Si të mendoni për vendin e punës

CEO dhe bashkëthemeluesi i Netflix, Reed Hastings, ofron një perspektivë të thjeshtë: si një ekip sportiv profesionist. “Ju duhet të organizoheni rreth idesë që të gjithë duhet të luftojnë për punën e tyre çdo vit, siç është në sportet profesionale,” tha Hastings.

“Nëse do të fitoni Kupën Stanley, kjo është për shkak se keni mbledhur grupin më të mrekullueshëm të lojtarëve të hokejit.

” Nga pikëpamja e drejtimit, të shihni stafin si familje mund të krijojë probleme kur duhet të qortoni dikë, të zbatoni një rregull ose të bëni shkurtime, tha Hastings. Përdorimi i termit “familje” mund t’i vendosë drejtuesit në situata ku ata mund të përfitojnë nga punonjësit, shkroi trajneri i zhvillimit të drejtimit Joshua A. Luna.

“Sa më të lidhur emocionalisht të ndiheni me organizatën ku punoni, aq më lehtë menaxheri juaj mund t’ju kërkojë të bëni më shumë punë, siç do të bënit për një vëlla apo motër.”

Artikull ekskluziv i Business Magazine Albania.
Ky artikull gëzon të drejtën e autorësisë sipas Ligjit Nr. 35/2016, “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e lidhura me to”.
Artikulli mund të ripublikohet nga mediat e tjera vetëm duke cituar “Business Magazine Albania” shoqëruar me linkun e artikullit origjinal

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #35 - Qershor 2024

Ja si sipërmarrës të guximshëm përmes inovacionit ndikojnë industri të tëra!

 

Ky numër i revistës mund të quhet numri i dedikuar sipërmarrësve, nismëtarëve dhe inovatorëve. Atyre të cilët me guxim, këmbëngulje dhe me risi nxisin transformimin e industrive me ndikim në jetët tona. Këto përvoja, sfida, ide të reja, aplikime dhe bashkëpunime të tyre, vijnë nëpërmjet Business Mag Albania, nr. 35. 

Për ty, që po e mban në dorë këtë revistë, kemi diçka të re! Tani mund të dëgjosh me zë artikujt që lexon tek BusinessMag. 

Në partneritet me Nullius in Verba, sjellim një mënyrë revolucionare për të konsumuar përmbajtjen. Falë teknologjisë së avancuar të AI, tani mund të dëgjoni me zë artikujt tuaj të preferuar në çdo kohë dhe vend, duke ju lejuar të informoheni ndërsa jeni në lëvizje. Ky bashkëpunim inovativ pasqyron përkushtimin tonë për të mbështetur sipërmarrjen dhe zhvillimin e modeleve të suksesshme, duke sjellë përvojë të re dhe vlerë të shtuar për ju si lexues. Skano kodet QR në çdo artikull dhe shijo nga kudo që të jesh një format të ri, mundësuar nga Inteligjenca Artificiale, aplikuar nga një …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0