Pse vendi i punës nuk duhet të shihet si familje: Perspektivat e CEO-ve të Airbnb dhe Netflix - Business Magazine Albania

Pse vendi i punës nuk duhet të shihet si familje: Perspektivat e CEO-ve të Airbnb dhe Netflix

Edhe nëse i pëlqeni shumë kolegët, mos e shikoni vendin e punës si familje, thotë CEO dhe bashkëthemeluesi i Airbnb, Brian Chesky. Në vitin 2020, gjatë pandemisë Covid-19, Chesky shkroi një shënim për punonjësit, duke shpjeguar se kompania do të kryente shkurtime të vendeve të punës. “Kam një ndjenjë të thellë dashurie për të gjithë ju,” shkroi ai.

Deklarata e tij kishte kuptim në atë kohë.

Para pandemisë, koncepti i “familjes në vendin e punës” ishte veçanërisht i popullarizuar në kompanitë teknologjike për ndërtimin e besnikërisë, me përfitime si ushqimi falas, pastrimi kimik dhe palestrat në zyrë, që inkurajonin punonjësit të kalonin më shumë kohë në zyrë sesa me familjet e tyre.

Por sot, Chesky ka një vlerësim të ndryshëm. Ai tha: Të menduarit për vendin e punës si familje mund të jetë motivues, por gjithashtu mund të krijojë sfida për drejtuesit dhe punonjësit në kryerjen e detyrave të tyre.

“E shkrova shumë shpejt atë deklaratë,” tha Chesky. “Nuk kisha shumë kohë, dhe kështu shkrova atë që ndjeva dhe isha shumë i emocionuar kur e shkruaja. Por është e vërtetë që një kompani nuk është një familje.”

Lexo: Ambasadori i Be Gonzato reagon pas të dhënave të Cens. Nga ato përcaktohet…

“Ne i referoheshim vetes si një familje, dhe më pas na duhej të pushonim njerëzit, ose ata duhej të largoheshin nga kompania, dhe ju nuk i pushoni anëtarët e familjes suaj,” shtoi ai.

Si të mendoni për vendin e punës

CEO dhe bashkëthemeluesi i Netflix, Reed Hastings, ofron një perspektivë të thjeshtë: si një ekip sportiv profesionist. “Ju duhet të organizoheni rreth idesë që të gjithë duhet të luftojnë për punën e tyre çdo vit, siç është në sportet profesionale,” tha Hastings.

“Nëse do të fitoni Kupën Stanley, kjo është për shkak se keni mbledhur grupin më të mrekullueshëm të lojtarëve të hokejit.

” Nga pikëpamja e drejtimit, të shihni stafin si familje mund të krijojë probleme kur duhet të qortoni dikë, të zbatoni një rregull ose të bëni shkurtime, tha Hastings. Përdorimi i termit “familje” mund t’i vendosë drejtuesit në situata ku ata mund të përfitojnë nga punonjësit, shkroi trajneri i zhvillimit të drejtimit Joshua A. Luna.

“Sa më të lidhur emocionalisht të ndiheni me organizatën ku punoni, aq më lehtë menaxheri juaj mund t’ju kërkojë të bëni më shumë punë, siç do të bënit për një vëlla apo motër.”

Artikull ekskluziv i Business Magazine Albania.
Ky artikull gëzon të drejtën e autorësisë sipas Ligjit Nr. 35/2016, “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e lidhura me to”.
Artikulli mund të ripublikohet nga mediat e tjera vetëm duke cituar “Business Magazine Albania” shoqëruar me linkun e artikullit origjinal

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0