Pse kompeticioni i Google për të shkuar në hënë nuk është një dështim, edhe pse askush nuk fitoi çmimin?


Kompeticioni Google Lunar X Prize, përfundoi të martën e kësaj jave. Ai filloi në vitin 2007, me një objektiv të madh, një çmim prej $20 milionë për skuadrën, e cila do të ndërtonte dhe do të arrinte të dërgonte në hënë, një anije kozmike të krijuar dhe të konceptuar me fonde private. Roboti, i cili do të dërgohej në hënë, duhet të ishte në vijim i aftë, që të udhëtonte për 500 metra dhe të dërgonte foto dhe video në definicion të lartë, të pamjeve të cilat do të vëzhgonte.

Problemi është se jo gjithçka funksionoi ashtu siç të gjithë shpresonin.

Çmimi nuk do t’i jepet askujt, por edhe pse kjo pjesë e aventurës ka përfunduar, drejtuesit e X Prize, thonë se shpresa nuk ka humbur. Ky nuk është dështim, por pjesë e një progresi të madh.

Lexoni: JA SI MUND TË BËNI NJË UDHËTIM VIRTUAL 360° NË STACIONIN NDËRKOMBËTAR TË HAPËSIRËS

‘’’Si rezultat i kompeticionit, ne kemi zgjeruar diskutimet dhe kemi ndryshuar pritshmëritë mbi faktin se kush ka mundësinë të ulet në hënë. Shumë vetë, besojnë tani se ky nuk është një ekskluzivitet vetëm i disa agjencive qeveritare të shumë pak shteteve të fuqishme, por diçka që mund të arrihet edhe nga një skuadër e vogël sipërmarrësish, inxhinierësh dhe inovatorësh nga mbarë bota’, shkruajnë themeluesi Peter H.Diamandis dhe CEO Marcus Shingles, në një deklaratë të tyre.

Diamandis dhe Shingles kanë kujtuar se disa objektiva të rëndësishëm janë arritur në dekadën e fundit. 300 milionë dollarë janë qarkulluar në formën e kapitaleve të ndërmarrjeve, sponsorizimeve të koorporatave dhe kontratave qeveritare. Kompanitë e para komerciale hapësinore u krijuan në Indi, Malajzi, Izrael dhe Hungari, si rrjedhojë e kompeticionit. Në vitin 2016, Moon Express, një nga skuadrat në garë, mori edhe aprovimin e FAA për nisjen, në momentin që projekti i tyre do të përfundonte.

Por të shkosh në hapësirë është e vështirë dhe në qoftë se çdokush do kishte mundësinë ta realizonte, nuk do kishte një çmim miliona dollarësh për fituesin.

‘’Nëse çdo kompeticion X Prize që ne nisim, ka një fitues, atëherë nuk po tregohemi të guximshëm sa duhet dhe do vazhdojmë të krijojmë kompeticione të tilla, të cilat shtyjnë kufijtë e së mundurës,’’ shkruajnë Diamandis dhe Shingles.

Pas postimit në Twitter, gjëja e parë që faqja e X Prize postoi, ishte një inkurajim nga dikush që me siguri i di disa gjëra rreth udhëtimit në hapësirë, astronauti Mark Kelly: ‘’Të gjithë shpikësve, eksploruesve dhe ëndërrimtarëve të cilët punuan aq fort për të fituar çmimin, mos u dorëzoni. Arritjet e mëdha janë shumë rrallë të thjeshta. Janë personat që marrin përsipër rrezikun si ju, ata të cilët mund të na drejtojnë drejt një të ardhmeje më të mirë.’

Lexoni: Kujtohet Dita e Gagarinit ne hapesire, fluturimi i tij 108 minuta

Pra çfarë mund të mësosh nga përfundimi i këtij versioni të X Prize? E thjeshtë, mëson prej dështimeve aq sa edhe prej arritjeve. Fiton më shumë mundësi një sens më të mirë njohjeje rreth vetes, se çfarë lideri je kur gjërat nuk shkojnë ashtu siç duhet. Forca vjen nga dështimet dhe nëse mund të ringrihesh sërish, këtu ndodh inovacioni i vërtetë.

Burimi: Entrepreneur.com

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale