Pse kompanitë e mëdha teknologjike po injorojnë blockchain-in?


Nëse blockchain do të ishte me të vërtetë revolucionare, pse shumë firma të teknologjisë së lartë si Facebook, Amazon, Google dhe Apple po e injorojnë atë? Kjo pyetje fillimisht u shfaq në Quora.

Përgjigjia vjen nga Gaurav Mokhasi, Menaxher i Produkteve Teknike në Visa: Kjo është një provë që blockchain po dështon, të paktën deri më tani.

Në NASSCOM Product Conclave në Bangalore kohët e fundit, CEO i Future Group, Kishore Biyani u pyet se cila ishte ajo gjë që e mbante atë zgjuar natën. Ai u përgjigj se ishte “frika se mos humbiste ndonjë trend.” Unë dyshoj se lidershipi në kompanitë e mëdha teknologjike është po kaq vigjilent. Gjëja e fundit që ata dëshirojnë është që disa “fëmijë të rinj” të prishin modelin e tyre të biznesit.

Në 20 vitet e fundit, është e vështirë të mendosh për një teknologji të vetme revolucionare që Amazon, Google, Apple apo Facebook nuk kanë eksperimentuar. Teknologjia cloud, inteligjenca artificiale, big data, asistentët e zërit, realiteti i shtuar, makinat me vetë-ngarje, machine learning… të gjitha këto janë përqafuar nga këto kompani. Por kur është fjala për blockchain-in, këto kompani nuk duken të shqetësuara.

Unë nuk e besoj argumentin se blockchain nuk është thjesht e përshtatshme për këto kompani, sepse nuk është e vështirë të imagjinosh skenarë ku mund të preken këto kompani. Megjithatë, heshtja e këtyre kompanive në lidhje me blockchain është e qartë.

Google, Apple, Amazon dhe Facebook vazhdimisht kanë tërhequr talentin më të mirë inxhinierik dhe hulumtuesit nga universitetet më të mira në botë. Këta njerëz e kuptojnë Shkencën Kompjuterike më mirë se shumica dhe në qoftë se blockchain ka faktet teknike që njerëzit pretendojnë se realizon, nuk ka gjasa që teknologët në këto kompani të mos interesohen për të.

Nëse shikoni mbrapa në pesë vitet e fundit, ju mund të shikoni shumicën e njerëzve duke shpallur vlerat e teknologjisë blockchain në dy grupe:

  • Njerëzit me interesa të vlefshme – ata që konkurrojnë ose investojnë në startup-e të ngjashme. Ky grup zakonisht është duke eksperimentuar me blockchain publike.
  • Institucionet e mëdha financiare – E tyrja ishte një metrikë për të kontrolluar nëse biznesi i tyre ishte nën kërcënim. Ky grup përkrahu diçka që quhet blockchain privat ose i federuar.

Nëse shikoni nga afër se çfarë janë blockchain private, nuk është e qartë se çfarë historie teknike ndodhet pas tyre. Profesori Arvind Narayanan i Universitetit të Princeton, botoi një postim që shkon aq larg sa të thotë se “Blockchain Private” është vetëm një emër konfuz për një bazë të dhënash të përbashkët.

Edhe decentralizimi i premtuar nga blockchain-et publike, nuk është pa pjesën e tij të problemeve. Së pari, ekziston çështja e performancës. Bitcoin, i cili përdor blockchain në formën e tij të pastër, ka një xhiro të dobët prej 3-7 transaksionesh për sekondë. Krahasoheni këtë me një sistem tradicional si Visa, i cili lehtësisht mund të përpunojë mbi 25000 transaksione për sekondë. Së dyti, blockchain është ende në kërkim të një zgjidhjeje të një problemi. Ajo nuk ka një aplikim të vetëm deri më tani që është zhdukur gjatë fazës së provës së konceptit ose është provuar përfundimisht se zgjidhja e propozuar me bazë blockchain performon më mirë sesa teknologjia që mbështet.

Prandaj, duke pasur parasysh se kompanitë si Facebook, Amazon, Google dhe Apple nuk po bëhen shumë me blockchain, edhe përballë një vale gjithnjë në rritje të kësaj teknologjie, ato nuk mund të fajësohen për dyshimin e potencialit të blockchain si një paradigmë që po ndryshon lojën.

burimi: INC

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale