Pse disa kompani i mbijetojnë pandemisë dhe të tjera jo? Një fjalë: 'Mësueshmëria' - Business Magazine Albania

Pse disa kompani i mbijetojnë pandemisë dhe të tjera jo? Një fjalë: ‘Mësueshmëria’

Pse disa kompani i mbijetojnë pandemisë dhe të tjera jo? Një fjalë: ‘Mësueshmëria’

Nëse do ta kishim këtë pandemi 30 vjet më parë, bota do të kishte vuajtur tre herë më shumë sesa sot. Si do të punoni nga shtëpia pa internet me shpejtësi të lartë, pa Zoom, Skype ose Google Meet? Nuk ka shërbime të shpërndarjes në shtëpi si Amazon, Mercado Libre, Rappi ose Uber Eats? Pa një telefon inteligjent me të cilin mund të bëni praktikisht gjithçka që bëni sot?!

30 vjet më parë kishte një përdorim të rëndësishëm të disa teknologjive që rrjedhin nga interneti, por ne ende po mësonim dhe sot jemi akoma duke mësuar në krahasim me atë që mund të vijë. Sot, falë Internetit dhe të gjithë derivateve të tij, VETËM DISA biznese kanë qenë në gjendje t’i rezistojnë kësaj pandemie në një mënyrë krejtësisht të ndryshme nga sa do të kishim pasur në të kaluarën. Pse të gjitha bizneset nuk kanë qenë në gjendje t’i rezistojnë pandemisë në të njëjtën mënyrë?

E gjitha kjo vjen nga: Mësueshmëria

Për ata që ishin duke marketuar produkte në Amazon dhe Mercado Libre, krijuan perspektivën e tyre përmes Google Ads dhe Facebook Ads, por për ata që kishin dyqanin e tyre në internet dhe ERP të tyre në clowd, kjo pandemi ishte e vështirë, por jo ishte e pamundur të përballohej. Për ata që nuk kishin asgjë nga këto, kjo krizë shëndetësore ishte një makth dhe ajo që ndodhi ishte e pashmangshme: DUHET TË MËSONIN.

Është ndryshimi ose revolucioni më i rëndësishëm në dekadat e fundit dhe ka të bëjë pikërisht me këto teknologji të reja informacioni që ne përdorim gjithnjë e më shpesh sot.

Pse disa kompani i mbijetojnë pandemisë dhe të tjera jo? Një fjalë: ‘Mësueshmëria’

Mësueshmëria është aftësia e një individi ose një organizate për të mësuar aftësi të reja në përballje me situata të pashmangshme.

Në rastin e kompanive që nuk përdorën aq shumë teknologjitë e komunikimit, marketingut dhe shpërndarjes që ofron interneti, pandemia erdhi për ta shtyrë këtë kapacitet, por duket se ne kemi filluar të “përshtatemi” me pasojat e pandemisë, dhe të mësuarit e aftësive të reja do të luajë një rol kryesor në muajt dhe vitet që vijnë.

Dhe kur mendoni se keni zgjidhur pak a shumë çështjen, filloni të kuptoni se tani klikimet do të jenë më të shtrenjta ose se produktet do shiten më pak ose se “klientët e rinj” do jenë po ashtu më pak. Por, ata blejnë përsëri nga produkti juaj.

Pse ndodh kjo?- Sepse nuk qëndruat duarkryq dhe mësuat.

Mësueshmëria nuk është një modë kaluese ose një emër i mirë për të identifikuar një trend. Është një mënyrë e re për të jetuar dhe për të bërë gjëra.

Sot me pandeminë është dashur të mësoni gjëra të reja; Kjo nuk mund të ndalet nëse doni të rriteni. Përkundrazi, tani duhet ta bëni një lloj kulture brenda organizatave. Sot puna është që ekipi të kërkojë dhe mësojë aftësi të reja në kohën më të shkurtër të mundshme. Se në vend që të jesh i vetmi që kërkon të krijosh një katalog elektronik, është i gjithë ekipi që gjithashtu mëson se si ta bëjë atë.

Lexo:Bota tashmë ka ndryshuar: Si të krijojmë një realitet të ri profesional dhe personal

E bukura është jo thjesht se ka internet. Por, me këtë mjet, të gjithë kanë aftësinë të specializohen shumë shpejt.

Sot, të mësosh për një industri të re, zhvillimin e softuerit ose filozofinë e biznesit nuk kërkon domosdoshmërisht marrjen e një kursi ose diplome që mund të zgjasë me javë. Mjafton të lidheni me internet dhe të kërkoni në faqe të tilla si Udemy, SkillShare, Train for work, apo edhe YouTube për të marrë njohuritë e përmendura në kohën që është e nevojshme (aq shpejt apo ngadalë sa dëshironi) me një investim minimal krahasuar me modelet e mëparshme.

Bëhuni ai udhëzuesi që i shtyn të tjerët të zbulojnë mënyra të reja dhe më të mira për të bërë gjërat.

Mësueshmëria është ajo që ju bëri të mundur që të keni një biznes ndryshe nga sa keni pasur, kur filloi pandemia, dhe të mësuarit, e zbatuar si një kulturë me të gjithë punonjësit tuaj është ajo që do ta bëjë biznesin tuaj një lider në fushën e tij.

ENTREPRENEUR

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0