Bota tashmë ka ndryshuar: Si të krijojmë një realitet të ri profesional dhe personal

realitet të ri

“Bota u ndal dhe unë ndihem aq keq sa nuk dua të flas me askënd. Është një ndjenjë që të gjithë e kemi pasur në muajt e fundit, ”tha Silvia Singer, në fjalimin e saj në Money Fest, festivali ndërveprues i financave personale në Meksikë. “Megjithatë, nëse ka një krizë, unë jam i sigurt se duhet të ketë një mundësi”.

Me këtë frazë, drejtorja e përgjithshëm e Muzeut Interaktiv të Ekonomisë (MIDE), na tha se është koha për të bërë një ndryshim për t’u përballur me normalen e ri. “Çdo muze ekziston për shkak të publikut, por çfarë ndodh kur njerëzit nuk mund të shkojnë?” Kjo ishte sfida me të cilën MIDE u përball në mars kur masat e Sana Distancia filluan të ndalonin përhapjen e COVID-19.

“Ne duhet të pranonim se kishte një krizë që do të zgjaste, ne kishim nevojë të bënim ndryshime dhe të rifillonim”, shpjegoi Singer kur prezantoi se si MIDE duhej të transformonte strategjinë e saj për t’u përqëndruar në publikun dixhital”. MIDE tashmë i ka hapur dyert, por kjo strategji dixhitale i lejoi ata të transformohen. Në këtë drejtim, Silvia na dha strategjinë për të përsëritur suksesin e MIDE në bizneset tona.

Lexo:Coworking dhe COVID-19, nëpër botë dhe në Shqipëri

Si mund të hartojmë një realitet të ri profesional dhe personal?

Pablo Picasso thoshte se kur muza e frymëzimit të viziton, ajo duhet të të gjejë duke punuar. “Sipërmarrja është një akt krijues dhe njëkohësisht kritik. Nuk ka formula magjike për t’u transformuar dhe ka shumë rrugë. Cila është më e mira? E juaja”, tregoi drejtorja e përgjithshëm e MIDE.

Për të gjeneruar strategjinë, sipas ekspertëvet, kërkohet:

Të jesh në gjendje të vëzhgosh mjedisin: “Së pari, duhet të shohësh mundësitë që ndodhen jashtë, të kuptosh se çfarë po ndodh dhe të identifikosh se cilat gjëra ose situata kërkojnë një zgjidhje tjetër që funksionon më mirë në këtë normale të re”. Kuptoni që ndryshimi është konstant: “Duket qartë, por duhet të qëndroni të shkathët dhe të keni një mendje të hapur për të përtërirë”.

Bota tashmë ka ndryshuar: Si të krijojmë një realitet të ri profesional dhe personal

Si e rikrijoj veten

Silvia Singer theksoi se duhet të mësoni të mendoni me një strukturë të caktuar në mënyrë që të transformoni veten. Një model i thjeshtë që mund të ndiqni tek personi juaj dhe biznesi juaj është:

1.Mendoni për diçka që keni ëndërruar dhe imagjinuar, por me disa alternativa se si ta arrini atë: “Unë kam nevojë për një objektiv të qartë, të di se ku dua të shkoj dhe çfarë alternative kam”.

2.Shkruani këto alternativa me sinqeritet në një fletore me avantazhet dhe disavantazhet e secilës: “Gjeni ëndrra realiste me qëllime brenda dhe pranoni të jeni fleksibël në metodën për t’i arritur ato”.

3.Informohuni që të jeni në gjendje të zgjidhni një alternativë dhe të hidhni hapin: “Për të qenë të suksesshëm, duhet të jeni vetvetja, por të reflektoni për ato që mund të përmirësoni”.

4.Angazhohuni në atë që keni zgjedhur dhe vazhdoni tutje: “Të gjithë kemi dëshira të mëdha, por burimet tona janë të kufizuara. Kështu që ju duhet të merrni një vendim dhe t’i përkushtoheni këtij “.

Në fund, drejtorja e MIDE dha këshilla të shkëlqyera për të gjithë sipërmarrësit që kërkojnë të transformojnë veten: “Ju nuk duhet ta vuani procesin, ju duhet ta shijoni atë. Jam e sigurt që në fund gjithçka do të jetë mirë ”.

ENTERPRENEUR

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale