Porsche nuk planifikon të prodhojë makina pa shoferë

Porsche nuk planifikon të prodhojë makina pa shoferë


Makina sportive gjermane “Porsche” nuk planifikon të prodhojë makina pa shoferë, sipas një interviste dhënë një gazete gjermane nga drejtuesi i kompanisë.

Lamborghini, makinë që është pjesë e grupit ” Volkswagen Group”, ka shprehur skepticizmin për prodhimin e automjeteve pa shoferë, një koncept që firmat e tjera si BMW dhe Mercedez-Benz e kanë mbështetur për modelet e reja të makinave.  

Komentet nga drejtuesi i “Porsche” Oliver Blume tregojnë se disa firma prodhimi makinash besojnë se klientët e tyre duan të jenë në drejtim të makinës.

“Një njeri do ta drejtojë vetë një Porsche,” tha Oliver Blume gjatë një interviste me gazetën Westfalen-Blatt.

“Një iPhone i përket xhepit dhe jo rrugës,” shtoi Blume, duke bërë të qartë se kompania gjermane nuk do të bashkëpunojë me kompanitë teknologjike.

Makinat pa shoferë priten të zënë 13% të tregut të makinave në vitin 2025. Ky treg i ri do të ketë vlerën e $42 miliard sipas Boston Consulting Group.

Kompania e makinave “Porsche” me qendër në Shtutgart, e cila është e përqendruar në performancën dhe ndjesinë që të jep makina, po planifikon që modelet e saj të ardhshme të ulin ndjeshëm ndotjen ndaj ambjentit.

Një model hibrid i “Porsche 911” pritet të dalë në treg gjatë vitit 2018, sipas kreut të kompanisë.

Porsche planifikon të shpënzojë 1 miliard euro për të prodhuar modelin Mision E, e cila do të jetë makina e parë tërësisht elektrike e prodhuar nga gjigandi gjerman. Kjo politikë e Porsche i ngjan asaj të kompanisë mëmë “Volkswagen” për të rritur numrin e modeleve elektrike, pas një skandali për sa i përket nivelit të ndotjes nga makinat e mëparshme.

Misioni E, do të ketë një fuqi më shumë se 600 kuaj dhe bateritë mund të mbajnë deri në 500 km. Ky version i ri pritet të dalë në fund të dekadës.

/Business Insider/

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Mos ndiq pararatë, ndiq pasionin.”
— Tony Hsieh
Must watch
Business Mag Nr. #39 – Shtator 2025

‘’Zgjidhni njeriun’’ … ‘’Punësoni për aftësitë e buta’’….   Janë sot postulate nga ekspertët dhe studiues të tregut të punës, të cilat iu drejtohen stafeve të burime njerëzore. Mund edhe të duket pak romantike për kohën që po jetojmë, por zgjedhja e njeriut të duhur për t’i hapur dyert e zyrës, për ta futur në gjirin e skuadrës tënde dhe për t’i dhënë pushtetin e të folurit në emër të brand-it tënd ka sot vlerë më shumë se kurrë më parë. Rëndësia e ‘aftësive të buta’ qëndron në faktin e të zotëruarit të cilësive si komunikimi, dëshira për të provuar e qenë kurioz, bashkëpunimi, empatia, besnikëria, etika e lartë dhe padyshim ndershmëria; tipare të cilat nuk janë edhe aq të thjeshta për tu gjendur në njeriun modern i cili duket se vrapon pas trendeve, të resë dhe virales dhe për të cilin çdo gjë që ka më shumë ndjeshmëri seç duhet është ‘jashtë mode’.

Për ne shqiptarët shumë nga këto vlera njerëzore janë edhe vlera të familjeve tona, vlera të cilat jan duartrokitur gjithmonë në mjediset ku jemi rritur, por që ndoshta nuk duartrokiten edhe shumë sot, ndër breza më të rinj…, ose të paktën nuk duartrokiten në publik. 

E kush më …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0