Po ju ndjek shefi në rrjetet sociale? Po tani çfarë?



Nga Natalie Zfat, kontributore në Forbes

Ju po kaloni një ditë të bukur. Uleni në tryezën tuaj të punës, me telefonin përpara me baterinë plot dhe diçka të freskët për të shijuar dhe befas vjen një njoftim: “shefi juaj kërkon t’ju bëjë ‘follow’ në Instagram”.

Në varësi të marrëdhënies që keni me të, në mendjen tuaj mund të vijnë një sërë pyetjesh dhe dilemash.

  • A është vërtet shefi im?
  • Me siguri është dikush tjetër me të njëjtin emër.
  • Ky sigurisht është shefi im.
  • Përse kërkon të më ndjekë në Instagram? Me siguri, kërkon të dijë më shumë për jetën time personale.
  • Mendon se mund të jemi miq?

 Si një menxhere e rrjeteve sociale, një ndër pyetjet më të shpeshta që më bëjnë është:

  1. A është normale të ndjek shefin tim në Instagram?
  2. A duhet ta pranoj kërkesën e miqësisë në Facebook apo Instagram të shefit tim?

Fatkeqësisht përgjigjia nuk është e prerë. Nëse vendosni të jeni ose jo miq në internet me shefin tuaj, kjo varet tërësisht nga mënyra se si i përdorni rrjetet sociale, nga marrëdhënia që keni me shefin tuaj si dhe nga sjellja juaj.

Pra secili nga ju, kur shikon një njoftim të tillë në telefonin e tij, në mendje i vijnë një sërë pyetjesh dhe dilemash, nëse duhet ta pranojë këtë ftesë miqësie.

Ja disa pyetje që duhet t’i bëni vetes përpara se të pranoni ose të refuzoni një “miqësi dixhitale” të shefit tuaj.

Lexo: E bija e reperit Eminem tani është influencer-e në Instagram me 1.6 milionë ndjekës

1. A e përdorni Instagram për të ndarë suksesin në karrierën tuaj, apo është më shumë një rrjet familjar dhe për miqtë? A jeni ju një person i rezervuar dhe kjo ka shtyrë kuriozitetin e shefit tuaj për të ditur më shumë detaje nga jeta juaj personale?

Nëse është kështu, shpjegojini shefit me delikatesë se faqja juaj është e rezervuar për familjen dhe miqtë. Përpiquni që ai të kuptojë arsyen se pse ju e keni refuzuar kërkesën për t’u bërë miq në rrjetet sociale.

2. A jeni ai personi që shkruani çdo gjë në rrjetet tuaja sociale, si p.sh. edhe kur jeni në trafik ju bëni një status për këtë? A i përdorni rrjetet sociale si një burim informacioni?

Nëse po, është më mirë që të mos e bëni më një gjë të tillë. Me siguri do të ketë shumë gjëra, të cilat do të ishte mirë që shefi juaj të mos i shihte. Mbani mend këtë gjë: 92% e njerëzve përdorin rrjetet sociale kur marrin vendime për punësim, kështu që pastrojeni faqen tuaj dhe mbajeni personale para se kjo të ndikojë në punën tuaj.

3. A do të ndikojë aktiviteti juaj në punë dhe në përmirësimin e situatës tuaj?

Le t’i shikojmë gjërat në mënyrë më të detajuar. Të kesh një faqe dinamike në rrjetet sociale, është një përfitim i madh për shumë kompani. Kjo mund të tregojë që jeni në gjendje të krijoni story të bukura, përmbajtje interesante dhe ajo çfarë është më e rëndësishme, të krijoni një komunitet. Nëse punoni në këtë fushë këto janë cilësi të çmuara. T’i tregoni shefit tuaj që keni një profil të mirë me një numër të madh ndjekësish, mund të ketë avantazhe të mëdha.

Lexo: Sa ndjekës duhet të keni në instagram për t’u bërë një milioner?

4. A duhet ta ndryshoni aktivitetin online tani që shefi ju ndjek në rrjetet sociale?

Me siguri, shefi ju ndjek për të njëjtën arsye që ju ndjekin dhe shumë të tjerë. Atij ndoshta i pëlqen ajo çfarë publikoni dhe dëshiron të dijë më shumë rreth jush.

Forbes

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale