Për momentin Netflix nuk mendon për një abonim me kosto të ulët me reklama - Business Magazine Albania

Për momentin Netflix nuk mendon për një abonim me kosto të ulët me reklama

Netflix

Pozicioni i gjigantit të transmetimit është i qartë, pavarësisht njoftimit se Disney +, konkurrenti kryesor i tij, analizon planet me kosto më të ulët me reklama të integruara.

Disa ditë më parë, shërbimi i transmetimit Disney+ njoftoi se po analizon mundësinë e ofrimit të një abonimi me kosto të ulët, që përfshin praninë e reklamave nga markat e tjera. Përballë deklaratës, Netflix ka shënuar pozicionin e tij: për momentin nuk ka plane për të përfshirë reklamat e palëve të treta në modelin e tij të biznesit. Njoftimi u bë nga CFO i kompanisë, Spencer Neuman, gjatë pjesëmarrjes së tij në konferencën Morgan Stanley Technology, Media dhe Telecom. Drejtuesi më i lartë i kompanisë siguroi se, megjithëse Netflix nuk ka asgjë kundër reklamimit, modeli i tij aktual nuk e mendon atë.

Lexoni: Filmat me të cilat u rritëm/ Amazon blen shtëpinë e njohur kinematografike, konkurrencë me Netflix dhe Disney

Siç shpjegoi Stanley, përvoja e përdoruesit është një çështje prioritare për Netflix dhe përfshirja e pranisë së markave të palëve të treta mund të ndikojë negativisht në të. Ndonëse më vonë ai sqaroi se nuk u mohua ideja, derisa të gjejnë një mënyrë për ta kombinuar me përmbajtjen e tyre pa qenë invazive. Ato, siç e dimë nga përvoja jonë, paraqesin mjaft sfidë.

Realiteti është se me opsionet e reja në treg (HBO Max, Disney+, Paramount dhe Amazon Prime për të përmendur vetëm disa), Netflix po përballet me konkurrencë të ashpër dhe disa nga këto platforma tashmë po eksperimentojnë me modele të abonimit me kosto më të ulët, krahas përfshirjes së reklamave.

Megjithëse Netflix mbetet lider i padiskutueshëm në transmetim me më shumë se 222 milionë abonentë në mbarë botën (i ndjekur nga Disney+ me 179 milionë), depërtimi i tij nuk është i njëjtë në të gjitha vendet dhe shifrat e rritjes janë ngadalësuar. Këto fakte mund ta detyrojnë kompaninë të rimendojë çështjen ose të zhvillojë modele biznesi të diferencuara sipas rajonit në të ardhmen.

/entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0