Pepsi ndryshon logo. - Business Magazine Albania

Pepsi ndryshon logo.

Pepsi  zbuloi një logo dhe markë të re që do të dalë në Amerikën e Veriut këtë vjeshtë dhe globalisht vitin e ardhshëm. Logo duket e ngjashme me versionin e viteve 1990, i cili duket se ka ngecur në trurin e njerëzve, por me elementë të rinj për ta bërë atë më modern, duke përfshirë një font dhe ngjyrë të ndryshme dhe një kufi të ri. Ndryshimet janë krijuar jo vetëm për t’u lidhur më mirë me kujtesën e njerëzve, por për të tërhequr vëmendjen te linja zero e sheqerit të Pepsit  një pjesë kyçe e planit të rritjes së kompanisë.

Pepsi është themeluar në vitin 1898 dhe që atëherë e ka ndryshuar logon e saj disa herë. Logo aktuale që pepsi mban u prezantua në vitin 2008. Emri “Pepsi” në logo “është i shkëputur nga globi”, vuri në dukje Todd Kaplan, shefi i marketingut të Pepsi.
Lexo: Women2 Women, vjen eventi dedikuar grave në karrierë

“Është ky font me shkronja të vogla, të pjerrëta, bluja është pak e heshtur … nuk nxjerr atë besim dhe energji që marka përfaqëson me të vërtetë.”

Pepsi, tha Kaplan, është “një markë e guximshme dhe e sigurt”, dhe logoja aktuale, me “pepsi” me shkronja të vogla që qëndron me turp larg atij globit është jo shumë e guximshme.Logoja e re, me gërvishtjen e saj të mprehtë dhe me shkronja të mëdha “PEPSI” në mes të rrethit, të zbukuruar përgjatë shiritit të bardhë që valëzohet midis valëve të kuqe dhe blu, i ngjan më shumë asaj.
Lexo: Pepsi ndryshon logo.

Nuk është e pazakontë që kompanitë të ndryshojnë pamjen e tyre për të qëndruar relevante, vuri në dukje Tim Calkins, një profesor marketingu në Shkollën e Menaxhimit Kellogg të Universitetit Northwestern. Por ata duhet të jenë të kujdesshëm që të mos e tundin shumë varkën: Ndryshimet e mëdha rrezikojnë të ngatërrojnë ose shqetësojnë klientët. Për “markat që kanë një histori të gjatë, gjithmonë mund të shikoni prapa,” tha Calkins. cnn

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0