Pepsi ndryshon logo. - Business Magazine Albania

Pepsi ndryshon logo.

Pepsi  zbuloi një logo dhe markë të re që do të dalë në Amerikën e Veriut këtë vjeshtë dhe globalisht vitin e ardhshëm. Logo duket e ngjashme me versionin e viteve 1990, i cili duket se ka ngecur në trurin e njerëzve, por me elementë të rinj për ta bërë atë më modern, duke përfshirë një font dhe ngjyrë të ndryshme dhe një kufi të ri. Ndryshimet janë krijuar jo vetëm për t’u lidhur më mirë me kujtesën e njerëzve, por për të tërhequr vëmendjen te linja zero e sheqerit të Pepsit  një pjesë kyçe e planit të rritjes së kompanisë.

Pepsi është themeluar në vitin 1898 dhe që atëherë e ka ndryshuar logon e saj disa herë. Logo aktuale që pepsi mban u prezantua në vitin 2008. Emri “Pepsi” në logo “është i shkëputur nga globi”, vuri në dukje Todd Kaplan, shefi i marketingut të Pepsi.
Lexo: Women2 Women, vjen eventi dedikuar grave në karrierë

“Është ky font me shkronja të vogla, të pjerrëta, bluja është pak e heshtur … nuk nxjerr atë besim dhe energji që marka përfaqëson me të vërtetë.”

Pepsi, tha Kaplan, është “një markë e guximshme dhe e sigurt”, dhe logoja aktuale, me “pepsi” me shkronja të vogla që qëndron me turp larg atij globit është jo shumë e guximshme.Logoja e re, me gërvishtjen e saj të mprehtë dhe me shkronja të mëdha “PEPSI” në mes të rrethit, të zbukuruar përgjatë shiritit të bardhë që valëzohet midis valëve të kuqe dhe blu, i ngjan më shumë asaj.
Lexo: Pepsi ndryshon logo.

Nuk është e pazakontë që kompanitë të ndryshojnë pamjen e tyre për të qëndruar relevante, vuri në dukje Tim Calkins, një profesor marketingu në Shkollën e Menaxhimit Kellogg të Universitetit Northwestern. Por ata duhet të jenë të kujdesshëm që të mos e tundin shumë varkën: Ndryshimet e mëdha rrezikojnë të ngatërrojnë ose shqetësojnë klientët. Për “markat që kanë një histori të gjatë, gjithmonë mund të shikoni prapa,” tha Calkins. cnn

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0