Partneri i EasyPay, Ria fiton çmimin ”Shërbimi ndaj klientit më i mirë” 2017 Awards - Business Magazine Albania

Partneri i EasyPay, Ria fiton çmimin ”Shërbimi ndaj klientit më i mirë” 2017 Awards


Ky është një tjetër çmim i fituar nga Ria Money Transfer brenda harkut të 10 ditëve. Ria është kompania e tretë më e madhe dhe popullore në botë. Nëpërmjet një postimi në profilin zyrtar në Facebook, Ria ka bërë publike lajmin për klientët dhe partnerët e saj: ”Ne punojmë shumë fort çdo ditë që t’i japim klientit eksperiencën më të mirë të mundshme. Kjo na bën në numrin 1.” – kanë shkruar ata.

Javën e kaluar Ria fitoi çmimin ”Kompania më e besueshme për Transfertat e parave” në Britaninë e Madhe. ”Ne jemi të lumtur dhe nderuar që marrim këtë çmim nga Weekly Desh, e cila është një pjesë integrale e komuniteteve që ne shërbejmë” tha Marcela Gonzales. ”Ishte relativisht e papritur, por një surprizë e këndshme” shtoi ajo.

Lexo: EasyPay Albania nis bashkëpunimin me Ria Money Transfer

EasyPay dhe Ria kanë filluar bashkëpunimin në fund të 2016, duke synuar remitanca më të lehta, sigurta dhe besueshme për shqiptarët brenda vendit dhe në diasporë. Ky partneritet ofron komisionet më të ulëta në treg.

Burimi: easypay.al

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0