Papunësia në Shqipëri, më e ulëta e kohës së demokracisë

Papunësia në Shqipëri, më e ulëta e kohës së demokracisë


Papunësia në Shqipëri vijon të ulet. Të dhënat e fundit të Institutit të Statistikave tregojnë se papunësia ka zbritur në 12.5% në fund të tremujorit të parë 2018. Ky është niveli më i ulët i shënuar  në kohën e ekonomisë së tregut, ndërsa rënia është theksuar dy vitet e fundit.

Ulja e papunësisë erdhi si përmirësim i tregut të punës tek meshkujt, ndërsa për femrat papunësia mbetet në të njëjtin nivel.

Ju mund të lexoni edhe: Ahmetaj optimist për ekonominë: Ra papunësia. Ndërtimi po financohet nga bankat

Por, cilët janë sektorët ku është shtuar punësimi. Instat thotë se industria dhe shërbimi krijuan më shumë mundësi punësi tre muajt e parë të këtij viti, krahasuar me më parë.
Sektori i shërbimeve në fakt, pitet të krijojë më shumë vende pune edhe gjatë stinës së verës.

Piku i turizmit  pritet të rrisë më tej punësimin, qoftë edhe sezonal në fushën e shërbimeve.

Shkalla e punësimit për moshën aktive për punë (15-64 vjeç) është 59,2 %.  Krahasuar me një vit më parë, shkalla e punësimit u rrit gati 5%.

Për gratë, shkalla e pjesëmarrjes në forcat e punës është 59,5 %, ndërsa për burrat ky tregues është 76,6 %.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0