Pano Soko: Nevojiten paketa ndihme për industritë e prekura - Business Magazine Albania

Pano Soko: Nevojiten paketa ndihme për industritë e prekura

Pano Soko

Tashmë që kriza ekonomike është shpalosur plotësisht, janë evidentuar tre drejtimet kryesore, ku kriza ka goditur: konsumi, indeksi i besimit dhe situata buxhetore

Konsumi, për shkak edhe të pavëmendjes së qeverisë, ka marrë një goditje shumë të fortë duke tërhequr pas vetes gjithë ekonominë. Treguesit e 9-mujorit e nxorën qartë që masat e marra në drejtim të kufizimeve të aktivitetit ekonomik, vendosja e fashave orare, kufizimi i lëvizjeve etj., të pashoqëruara me paketa kompensimi ndihmash nga ana e qeverisë, krijoi një gropë të madhe në ekonomi, që sipas parashikimeve të përafërta pritet të jetë në masën 1.2-1.4 miliardë Euro (7%-10%) për vitin 2020.

Për të lexuar artikullin e plotë abonohu në një nga paketat tona.
Kliko këtu për t'u abonuar.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0