Opsioni i ri i iPhone ju ndalon të përdorni telefonin kur lëvizni me makinë

Opsioni i ri i iPhone ju ndalon të përdorni telefonin kur lëvizni me makinë


I quajtur “Mos Më Shqetëso Kur Jam Në Timon” (Do Not Disturb While Driving), opsioni automatikisht pengon të gjitha mesazhet dhe njoftimet ndërkohë që iPhone-i është i lidhur me makinën me anë të Bluetooth-it

Si një ndër përditësimet e reja të sistemit operues iOS 11, i cili do të lançohet në vjeshtë, ai i lejon përdoruesit të dërgojnë përgjigje automatikisht pa e përdorur telefonin ndërkohë që lëvizin me makinë.

Këto dy mesazhe automatike mendohet të jenë:

“Kam aktivizuar Do Not Disturb sepse po lëviz me makinë. Do të përgjigjem sapo të arrij në destinacion,” dhe mesazhi tjetër: “Nëse është diçka urgjente, të lutem më kontakto sërisht.”

opsioni-ri-iphone-ju-ndalon-te-perdorni-telefonin-kur-levizni-makine-businessmagTë paktën 8 persona vdesin dhe 1,161 dëmtohen nga aksidentet rrugore si pasojë e përdorimit të telefonit në timon. Në vitin 2016, numri i vdekjeve u rrit me 6% nga viti i kaluar, ku shkaku kryesor ishte shpërqendrimi i shoferit.

Opsioni i sigurisë nga Apple është përkrahur nga shumë persona, të cilët e kanë falenderuar me anë të Twitter-it.

Të shpresojmë që dhe prodhuesit e tjerë të smartphone-ëve, si Samsung dhe Nokia “do të bëjnë më shumë për të na mbrojtur.”

/HuffingtonPost

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0