Opsioni i ri i Instagram, i përgjon të gjithë

Opsioni i ri i Instagram, i përgjon të gjithë


Aplikacioni juaj i preferuar, Instagram ka shtuar së fundmi një përditësim të ri, “Statusin Aktiv”. Të gjithë miqtë apo ndjekësit tuaj mund të shohin se kur keni qenë për herë të fundit online në aplikacion, njësoj si në Facebook Messenger.

Mjafton të hapni këndin e mesazheve, Instagram Direct, dhe aty mund të shihni nëse miqtë tuaj janë aktiv apo kur kanë qenë aktiv për herë të fundit.

Përgjuesit e instagramit, edhe ti je një i tillë, e kanë tani më të lehtë të kuptojnë nëse ju po i injoronji mesazhet e tyre apo jo.

Por fatmirësisht ka dhe një mënyrë për ta hequr këtë opsion nëse nuk ju pëlqen të jeni nën vëzhgim. Hapni : Settings (ikona ingranazh) në profilin tuaj dhe më pas ç’aktivizoni “Show Activity Status”.

“Kur ky opsion është i fikur, ju nuk do të jeni në gjendje të shihni statusin e llogarive të tjera”.

Ndërkohë që Instagram bëhet gjithnjë e më popullor, ai gjithashtu bëhet edhe më i ngjashëm me Facebook, dhe kjo është, për të qenë të sinqertë, pak e frikshme. Arsyeja pse Instagram ishte i mrekullueshme ishte sepse nuk ishte Facebook.

/Mashable

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0