Operatorët e telefonisë drejt kontratave më të mira me klientët » Business Magazine Albania – Media Dixhitale dedikuar Sipërmarrjes
Përditësuar së fundmi: 14/10/2019

Operatorët e telefonisë drejt kontratave më të mira me klientët

Share
nga Admin
Tet 14, 2019
Business Magazine Albania constitutes an online periodical publication of business related articles. It is the first of
lexo me teper >

Kontratat e klientëve me operatorët e telefonisë pritët të përmirësohen. Në një nismë të Autoritetit të Komunikimeve Elektronike (AKEP) për mbrojtje të konsumatorëve, parashikohet të bëhen saktësime në kontratat me përdoruesit e shërbimeve celulare dhe operatorët e telefonisë.

Ndryshimet pritet të bëhen në Ligjin Nr.9918/2008,”Për komunikimet elektronike” ku parashikohen: mbrojtja e të drejtave të përdoruesve dhe detyrimi i operatorëvë për të qenë transparentë. Publikimi i informacionit, kontratat e pajtimtarëve, regjistrimi i pajtimtarëve, mbrojtja e të dhënave personale, cilësia e shërbimeve e faturimin janë disa prej detyrimeve të operatorëvë ndaj çdo klienti.

Lexo: AKEP jep OK për shitjen e Telekom Albania tek Albanian Telecom Invest

Sipas propozimeve paraprake  të AKEP, në kontratat e reja pritet të ketë më shumë saktësime për kohëzgjatjen, rinovimin dhe përfundimin e kontratës me klientin; rregulla për kontratat në largësi; saktësimin e të dhënave të pajtimtarëve dhe krijimin e bazës së të dhënave për Numëratorin Telefonik.

Kritere në rritje ka për cilësinë e shërbimit të aksesit në Internet; shërbimin e emergjencës, përcjelljen e informacionit të vendndodhjes së pajtimtarit. Pjesë e rishikimit do të jetë edhe ajo e detyrimeve specifike për shërbimet me parapagim, afati i paketës së aktivizuar, saktësi në faturim etj.

Ndryshimet prekin edhe procesin për krijimin e bazës së të dhënave për regjistrim “Do Not Call Me”, për thirrjet e pa kërkuara nga kompanitë e marketingut direkt.

Me këto ndryshime, Autoriteti pritet të plotësojë rregullin ligjor, sipas standardit të vendeve të Bashkimit Europian.