Operatorët e telefonisë drejt kontratave më të mira me klientët


Kontratat e klientëve me operatorët e telefonisë pritët të përmirësohen. Në një nismë të Autoritetit të Komunikimeve Elektronike (AKEP) për mbrojtje të konsumatorëve, parashikohet të bëhen saktësime në kontratat me përdoruesit e shërbimeve celulare dhe operatorët e telefonisë.

Ndryshimet pritet të bëhen në Ligjin Nr.9918/2008,”Për komunikimet elektronike” ku parashikohen: mbrojtja e të drejtave të përdoruesve dhe detyrimi i operatorëvë për të qenë transparentë. Publikimi i informacionit, kontratat e pajtimtarëve, regjistrimi i pajtimtarëve, mbrojtja e të dhënave personale, cilësia e shërbimeve e faturimin janë disa prej detyrimeve të operatorëvë ndaj çdo klienti.

Lexo: AKEP jep OK për shitjen e Telekom Albania tek Albanian Telecom Invest

Sipas propozimeve paraprake  të AKEP, në kontratat e reja pritet të ketë më shumë saktësime për kohëzgjatjen, rinovimin dhe përfundimin e kontratës me klientin; rregulla për kontratat në largësi; saktësimin e të dhënave të pajtimtarëve dhe krijimin e bazës së të dhënave për Numëratorin Telefonik.

Kritere në rritje ka për cilësinë e shërbimit të aksesit në Internet; shërbimin e emergjencës, përcjelljen e informacionit të vendndodhjes së pajtimtarit. Pjesë e rishikimit do të jetë edhe ajo e detyrimeve specifike për shërbimet me parapagim, afati i paketës së aktivizuar, saktësi në faturim etj.

Ndryshimet prekin edhe procesin për krijimin e bazës së të dhënave për regjistrim “Do Not Call Me”, për thirrjet e pa kërkuara nga kompanitë e marketingut direkt.

Me këto ndryshime, Autoriteti pritet të plotësojë rregullin ligjor, sipas standardit të vendeve të Bashkimit Europian.

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale