Operatorët e telefonisë drejt kontratave më të mira me klientët - Business Magazine Albania

Operatorët e telefonisë drejt kontratave më të mira me klientët


Kontratat e klientëve me operatorët e telefonisë pritët të përmirësohen. Në një nismë të Autoritetit të Komunikimeve Elektronike (AKEP) për mbrojtje të konsumatorëve, parashikohet të bëhen saktësime në kontratat me përdoruesit e shërbimeve celulare dhe operatorët e telefonisë.

Ndryshimet pritet të bëhen në Ligjin Nr.9918/2008,”Për komunikimet elektronike” ku parashikohen: mbrojtja e të drejtave të përdoruesve dhe detyrimi i operatorëvë për të qenë transparentë. Publikimi i informacionit, kontratat e pajtimtarëve, regjistrimi i pajtimtarëve, mbrojtja e të dhënave personale, cilësia e shërbimeve e faturimin janë disa prej detyrimeve të operatorëvë ndaj çdo klienti.

Lexo: AKEP jep OK për shitjen e Telekom Albania tek Albanian Telecom Invest

Sipas propozimeve paraprake  të AKEP, në kontratat e reja pritet të ketë më shumë saktësime për kohëzgjatjen, rinovimin dhe përfundimin e kontratës me klientin; rregulla për kontratat në largësi; saktësimin e të dhënave të pajtimtarëve dhe krijimin e bazës së të dhënave për Numëratorin Telefonik.

Kritere në rritje ka për cilësinë e shërbimit të aksesit në Internet; shërbimin e emergjencës, përcjelljen e informacionit të vendndodhjes së pajtimtarit. Pjesë e rishikimit do të jetë edhe ajo e detyrimeve specifike për shërbimet me parapagim, afati i paketës së aktivizuar, saktësi në faturim etj.

Ndryshimet prekin edhe procesin për krijimin e bazës së të dhënave për regjistrim “Do Not Call Me”, për thirrjet e pa kërkuara nga kompanitë e marketingut direkt.

Me këto ndryshime, Autoriteti pritet të plotësojë rregullin ligjor, sipas standardit të vendeve të Bashkimit Europian.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0