Nuk është një anomali të shohësh një llogari të mediave sociale me 1 milion ndjekës, të admirosh suksesin e tyre dhe të mendosh se duhet të bësh të njëjtat gjëra që po bëjnë ata. Sidoqoftë, ndjekësit nuk përkthehen gjithmonë në “ndikim”, që do të thotë se ata në fakt kanë ndikuar në audiencën e tyre për të ndërmarrë veprime, e gjithë premisa e një ndikuesi.
Kur vlerësoni një llogari që është më e njohur se e juaja, pyesni veten nëse ato plotësojnë gjithashtu kriteret e:
- Reputacioni : A i shohin shikuesit si të besueshëm?
- Referenca e kryqëzuar : A ka ndonjë mënyrë për të kryqëzuar atë që ata kanë thënë, ose për të audituar edukimin/përvojën bazuar në ndonjë deklaratë të bërë?
- Standardi i industrisë : A përmbushin kriteret me përmbajtjen e kuruar?
- Pronësia : A është ajo që ata thonë/bëjnë ndryshe, apo është e paimitueshme shpërndarja?
- Vështrime të audiencës : A e njohin ata audiencën që po ndërtojnë demografikisht, moshën, vendndodhjen, interesat, etj.?
Vlera është në vlerësim, dhe kjo bazohet në të kuptuarit e një gjëje të madhe: pse dikush është një fans/ndjekës i ty. Pasi të jetë marrë përgjigja, kjo shërben si kontribut më i madh në atë që pret vërtet përpara, në përputhje me mënyrën se si t’u shiten atyre.
Call to action (CTA) kundrejt Strategjisë së mirë të shitjeve
Edhe nëse media sociale ofron një pasqyrë të drejtpërdrejtë mbi statusin socio-ekonomik duke na lejuar të kuptojmë përballueshmërinë e shërbimeve dhe produkteve të konsumatorëve, kjo nuk do të thotë se reklama e një ndikuesi, dmth promovimi i produktit/shërbimit, do të funksiononte. Mënyra se si i shet një audience është më shumë sesa të thuash: “Më lër të të dërgoj diçka” ose “Kliko lidhjen”.
Këtu shumë ndikues humbasin shikimin, sepse 10% e biznesit janë produkte dhe shërbime, ndërsa 90% është vetë biznesi, dhe shumë ndikues nuk e kanë zotëruar kompetencën e shitjeve. Ata mund të shesin veten për të marrë pëlqime, komente, postime të ruajtura dhe ndjekës, por kjo nuk përkthehet gjithmonë në fitim parash. Pavarësisht kësaj, shumë prej tyre ende marrin një rrogë … tani për tani.
Hapi juaj veprues është të tregoni se si zgjidhet një problem, vlerësoni komunikimin dhe personalitetet e blerësve midis demografive të përziera.
Të ardhurat e çmendura
Ndikuesit po bëjnë para dhe nuk ka paqartësi në këtë, por shumë mund t’ju thonë vetëm (4) të dhëna:
- Ndjekësit: Ky është “mbajtja”, ose numri i njerëzve që ata kanë qenë në gjendje të mbajnë si audiencë.
- Demografia e lehtë: Mosha dhe vendndodhja e atyre ndjekësve.
- Norma e klikimeve (CTR): Numri i njerëzve që mund të arrijnë të klikojnë në një thirrje për veprim.
- Shkalla e pjesshme e konvertimit: Numri i njerëzve që postojnë duke klikuar në një CTA që blejnë, por kjo mund të kapet vetëm nëse një biznes përdor një program bashkëpunëtor dhe nëse një blerës nuk e ka anashkaluar këtë.
Lexo edhe: Google dhe Harvard krijojnë hartën më të detajuar ndonjëherë të trurit njerëzor
Si teknologjia do të mbyllë ciklin dhe AI do të prezantojë një metrikë të re
Nëse propozohet një nxitje për përdorimin e një lidhje promovuese, kjo rrit në mënyrë drastike gjasat që të përdoret me mekanizmin nr. 1 për miratim, që është reduktim i kostos. Nëse një konsumatori i thuhet se do të paguajë më pak paraprakisht, ose nëpërmjet zhvillimit të pikave të besnikërisë që mund të kursejë më vonë, shumë do ta shohin vlerën.
Për më tepër, me përdorimin e një aplikacioni/softueri/programi, kjo teknologji do t’u tregojë bizneseve:
- Shpenzimi mesatar : Shuma mesatare e parave të shpenzuara nga audienca e një ndikuesi.
- Vlera e jetës së klientit : Shuma mesatare e parave që shpenzon audienca e një ndikuesi me kalimin e kohës.
- Demografia e blerësit : Nëse instrumenti si parakusht bën pyetje në përputhje për të kuptuar atë konsumator, ato që dikur ishin vetëm njohuritë e ndjekësve, tani janë njohuri të blerësit. Këto janë numrat që duhet t’i kushtoni vëmendje!
Mjetet e inteligjencës artificiale do të jenë gjithashtu në gjendje të na tregojnë se sa para parashikohet të shpenzojë audienca e një ndikuesi brenda biznesit të ndikuesit; shuma mesatare e parave që audienca e një ndikuesi parashikohet të shpenzojë me biznesin e tyre me kalimin e kohës (vlera e parashikuar e jetës së klientit); dhe lidhjet e tendencave financiare, si ndikimet që ka ekonomia në audiencën e një ndikuesi dhe për çfarë saktësisht po shpenzojnë paratë e tyre.
Propozimi i ri: Një ndikues kundrejt një kontribuesi
Thjesht hidhini një sy këtyre tre skenarëve:
- Shkalla e lartë e konvertimit të shitjeve me shpenzime mesatare të parashikuara të larta : Një ndikues me 10,000 ndjekës që tregon një normë konvertimi shitjesh 3% me një shpenzim mesatar të parashikuar prej 150 dollarë = të ardhura mesatare prej 45,000 dollarësh nga bashkëpunimi (10,000 x 0,03 = 300 klientë x 150 dollarë).
- Shkalla e lartë e konvertimit të shitjeve me shpenzime mesatare të parashikuara të ulëta : Një ndikues me 100,000 ndjekës që tregon një normë konvertimi shitjesh prej 3%, me një shpenzim mesatar të parashikuar prej 10 dollarë = bashkëpunim mesatar prej 30,000 dollarë (100,000 x 0,03 = 3,000 klientë x 10 dollarë).
- Shkalla e ulët e konvertimit të shitjeve me shpenzime të larta të parashikuara : Një ndikues me 100,000 ndjekës që tregon një normë konvertimi të shitjeve 0,2%, me një shpenzim mesatar të parashikuar prej 150 dollarë = bashkëpunim mesatar prej 30,000 dollarë (100,000 x 0,002 = 200 klientë x 150 dollarë).
Të dhënat e mësipërme na tregojnë se si një ndikues me 10,000 ndjekës mund të jetë më i vlefshëm se një ndikues me 100,000 ndjekës, thjesht për shkak të konvertimit të shitjeve dhe shpenzimeve mesatare të parashikuara. Nëse një ndikues nuk mund ta detyrojë audiencën e tij të shpenzojë dhe kur e bën, nëse nuk shpenzon mjaftueshëm para për ta bërë atë biznes fitimprurës, jashtë mbështetjes cilësore të reputacionit të tyre, si mund të thotë një pronar biznesi se ata ishin një investim i mirë monetar?
Kjo metrikë e re është me të vërtetë ajo që do të bëjë dallimin midis një ndikuesi dhe një kontribuesi në platformë, i cili ndodh që ka shumë ndjekës. Qëllimi është të siguroheni që e njihni audiencën tuaj, si t’i shisni më mirë dhe të përshtasni strategjinë tuaj për të përmirësuar numrat që bizneset do të përdorin për të identifikuar nëse do t’ju punësojnë apo jo.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.