Njerëzit e sukesshëm mendojnë ndryshe

Njerëzit e sukesshëm mendojnë ndryshe


Njerëzit e suksesshëm vijnë nga të gjitha rrugët e jetës, por pavarësisht kësaj ata kanë të gjithë diçka të përbashkët: aty ku të tjerët shohin barriera, ata shohin sfidat të cilat duhet t’i kalojnë.

Vetbesimi i tyre vjen si pasojë e aftësisë që ata kanë për të shmangur negativitetin, i cili shumë njerëz i lë mbrapa.

Pengesat nuk e bllokojnë rrugën, ato janë rruga.

Në një studim të kryer në Adobe, 96% e punonjësve e identifikuan kreativitetin si thelbësor për suksesin e tyre, si në aspektin e të ardhurave dhe vlerës që ata sjellin në botë. Për më tepër, 78% dëshironin që ata të ishin në gjendje të mendonin ndryshe, duke besuar se do të përparonin më shpejt përmes karrierës së tyre.

Kjo prespektivë ndihmon njerëzit e suksesshëm të mendojnë ndryshe nga pjesa tjetër, gjë që është e rëndësishme, sepse nëse mendoni si të gjithë ju do të përballeni me të njëjtat vështirësi. Duke menduar jashtë kutisë njerëzit e suksesshëm ngrihen përtej limiteve të tyre.

Ata kanë vetbesim. Njerëzit e suksesshëm besojnë fort në idetë e tyre, sepse e dinë se një ide e dështuar nuk është një reflektim i aftësisë së tyre; përkundrazi, ata e shohin atë si një mundësi të mrekullueshme për të mësuar.

Ata janë të përmbajtur. Njerëzit me shumë sukses janë të përmbajtur, sepse vazhdimisht monitorojnë emocionet e tyre dhe i kuptojnë ato dhe ata e përdorin këtë njohuri për të reaguar me vetëkontroll në situata sfiduese. Kur gjërat shkojnë drejt greminës, ata arrijnë të jenë të qetë. Ata e dinë se pa marrë parasysh sa gjëra të mira apo të këqija ndodhin, gjithçka ndryshon me kalimin e kohës. E vetmja gjë që mund të bëjnë është të përshtaten për të qëndruar të lumtur dhe nën kontroll.

Ata janë të ndershëm. Njerëzit e suksesshëm besojnë se ndershmëria dhe integriteti, megjithëse të dhimbshme në kohë, gjithmonë sjellin më të mirën. Ata e dinë se ndershmëria lejon lidhjet e vërteta me njerëzit dhe se gënjeshtra gjithmonë kthehet për t’ju kafshuar në fund. Në fakt, një studim i Notre Dame tregoi se njerëzit që shpesh gënjejnë përjetojnë më shumë probleme të shëndetit mendor sesa ata që tregohen më të ndershëm.

Ata kërkojnë fitore të vogla. Njerëzit e suksesshëm pëlqejnë të sfidojnë veten dhe të konkurrojnë, edhe kur përpjekjet e tyre japin vetëm fitore të vogla. Fitoret e vogla krijojnë receptorë të rinj androgjenë në fushat e trurit përgjegjëse për shpërblimin dhe motivimin. Kjo rritje në receptorë e androgjenit rrit ndikimin e testosteronit, i cili më tej rrit besimin dhe lakminë për të kapur sfidat. Kur arrini një sërë fitimesh të vogla, rritja në besimin tuaj mund të zgjasë për muaj të tërë.

Ata janë gjithmonë duke mësuar. Njerëzit e suksesshëm shpesh dinë më shumë se të tjerët, sepse vazhdimisht përpiqen të mësojnë. Ata kërkojnë të rriten vazhdimisht dhe mbushin çdo moment të lirë me vetë-arsimim. Ata nuk e bëjnë këtë sepse është “gjëja e duhur për të bërë”; ata e bëjnë këtë sepse është pasioni i tyre. Ata gjithmonë kërkojnë mundësi për t’u përmirësuar dhe gjëra të reja për të mësuar rreth vetes dhe botës.

/WeForum

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0