Një pronar i Tesla tha se ishte “mirënjohës” që po ngiste një makinë elektrike kur ngeci në një bllokim trafiku për 14 orë.
“Ndërsa shoferët e tjerë digjnin benzinë duke ndezur motorët e tyre për të qëndruar ngrohtë, EV-ja ime e drejtoi me inteligjencë energjinë vetëm te rregullimi i temperaturës,” tha në një postim në blog, Dan Kanninen, ish-ndërlidhës i Shtëpisë së Bardhë në Agjencinë për Mbrojtjen e Mjedisit. “Ndërsa shoferët e tjerë më pas shqetësoheshin për rezervat e tyre të pakësuara të gazit, EV-ja ime monitoroi në mënyrë intuitive furnizimin tim me energji elektrike, duke më dhënë paqe mendore që shoferët e tjerë nuk e kishin.”
Kanninen ishte një nga qindra shoferët që u bllokuan në I-95 në Virxhinia në fillim të këtij muaji. Kanninen shkroi postimin në blog në përgjigje të një artikulli nga The Washington Post që pretendonte se bllokimi i trafikut do të ishte më i keq nëse çdo automjet do të kishte qenë një makinë elektrike. Charles Lane i The Post argumentoi se automjetet elektrike pa bateri “mund të kenë mbushur autostradën për milje të tëra”.
Ish-ndërlidhësi i Shtëpisë së Bardhë shkroi kundër artikullit dhe tha se drejtuesit e automjeteve elektrike kanë më pak gjasa të shqetësohen për distancën e makinës së tyre në një bllokim trafiku pasi shumica e pronarëve i karikojnë rregullisht bateritë e tyre gjatë natës dhe në punë, ndërsa shoferët me automjete me motor me djegie rrallë mbajnë një rezervuar plot karburant. Ai gjithashtu vuri në dukje se ishte në gjendje të shmangte radhët e gjata në pikat e karburantit, pasi vendet e karikimit ishin të disponueshme çdo 10 milje përgjatë autostradës.
Në postim, Kanninen përfshiu një foto të tij duke parë Netflix nga ekrani i tij i Tesla mes bllokimit të trafikut. Ai tha se Tesla Model 3 i tij kishte 50 milje largësi kur më në fund arriti në një stacion karikimi. Modeli Tesla i Kanninen është modeli me rreze të shkurtër veprimi i prodhuesit të makinave elektrike që është i disponueshëm për shitje.
Bllokimi i trafikut I-95 u shkaktua nga një stuhi dëbore që rrëzoi gjashtë trajlerë dhe disa pemë. Të martën, Washington Post raportoi se disa shtete verilindore të SHBA-së po përgatiten për një stuhi këtë fundjavë.
Dihet se moti i ftohtë redukton gamën e baterive të një makine elektrike me rreth 20%, sipas Consumer Reports. Temperaturat nën ngrirje ngadalësojnë reaksionet kimike në qelizat e baterisë dhe kërkon që makina të përdorë më shumë energji për të ruajtur temperaturën e baterisë, si dhe për të ngrohur kabinën.
Ankthi i distancës së vozitjes është identifikuar si një nga çështjet kryesore me të cilat përballet SHBA kur bëhet fjalë për elektrifikimin e transportit. Një studim i vitit 2021 zbuloi se një në pesë pronarë të automjeteve elektrike u kthyen në një makinë me gaz për shkak të mundimit të karikimit të makinës së tyre elektrike.
Por, Kanninen tha se është një “keqkuptim i zakonshëm” që makinat elektrike funksionojnë keq në mot të ftohtë. Në vitin 2021, një shofer Tesla testoi Modelin e tij 3 në temperatura të ftohta të Norvegjisë dhe tha se EV ishte në gjendje të punonte me ngrohjen ndezur për rreth 72 orë.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.