Një herë në muaj ky CEO largon punonjësit nga zyra. Ja pse - Business Magazine Albania

Një herë në muaj ky CEO largon punonjësit nga zyra. Ja pse

CEO of AllTrails

Të premten e parë të çdo muaji, Ron Schneidermann u thotë punonjësve të tij që të shkojnë të bëjnë një shëtitje. Fjalë për fjalë. Schneidermann është CEO i AllTrails, aplikacioni i fitnesit i përdorur nga 60 milionë alpinistë, çiklistët malorë dhe dashamirës të sporteve të borës për të planifikuar aventurat e tyre në natyrë.

“Disa vite më parë, ditëlindja ime erdhi të premten dhe mora një ditë pushimi nga puna për të bërë një shëtitje të gjatë me biçikletë malore me disa kolegë. Kam hezituar të largohesha një ditë të plotë nga zyra, por doli të ishte një përvojë fantastike. Ne ishim duke krijuar ide për AllTrails, duke qëndruar në natyrë. Jo vetëm që u ndjeva mirë, si fizikisht, ashtu edhe mendërisht më pas, por nuk mund të mohohej se sa produktive përfundoi koha jonë së bashku, jashtë kampusit”, u shpreh ai.

Kjo ishte zanafilla e asaj që tani njihet si Trail Day. Dhe për katër vitet e fundit, të premten e parë të çdo muaji, punonjësve u thuhet të braktisin tavolinat dhe kompjuterët e tyre dhe të marrin shtigjet, të testojnë aplikacionin në terren dhe kryesisht, të përmbledhin idetë.

“Vura re se anëtarët e ekipit tonë u kthyen nga Trail Day më të emocionuar për misionin tonë për t’i nxjerrë njerëzit jashtë, për të ri-energizuar me ide të reja dhe më shumë të lidhur me kolegët e tyre. Qëndrimi i një dite në muaj pas ekranit për kaq shumë pozitivitet dhe ndikim ishte dhe është një investim pa mend”, thotë Schneidermann.

Schneidermann thotë se ka qenë një aset i madh në ruajtjen e kulturës së kompanisë ndërsa zgjerohet. Numri i punonjësve të AllTrail u dyfishua tre vjet me radhë dhe tani ka mbi 200 punëtorë. Dërgimi i stafit në natyrë një herë në muaj nuk është vetëm një pushim argëtues, por ndihmon në unifikimin e misionit të kompanisë në mendjet e të gjithëve.

“Ne jemi ndërtuar mbi idenë se të gjithë jemi bërë më të mirë duke kaluar kohë në natyrë”, thotë Schneidermann.

Ai gjithashtu ndihmon punonjësit të lidhen me klientët.

“Një nga vlerat thelbësore të kompanisë sonë është “përhapja e stokut”. Ne duam të sjellim anëtarë të ekipit që mund t’i ndihmojnë të tjerët të kenë atë ndjenjë, apo ndjesi, që keni kur dilni në shteg me miqtë dhe familjen”, thotë ai.

Trail Day, thotë ai, përforcon kompaninë dhe vlerën që ajo sjell. ” Punonjësit tanë vërtet mund të ndihmojnë me empati përdoruesit tanë, sepse ne jemi përdoruesit”.

Ky koncept mund të zbatohet në shumë variacione në të gjitha llojet e industrive. Keni një aplikacion EdTech? Lëreni ekipin tuaj të shitjeve dhe teknologjisë të marrë një kurs në kohën e kompanisë.

“Duke i dhënë përparësi një dite në muaj për lidhje, përtëritje, ide dhe argëtim të pastër jashtë natyrës, ne i mbajmë vlerat tona kryesore përpara dhe në qendër. Dhe jam i bindur se jemi një ekip më i fortë dhe më i lidhur për shkak të saj”, thotë Schneidermann.

entrepreneur.com

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0