Nike gjobitet nga BE për kufizime në shitjet e produkteve të futbollit

Nike gjobitet nga BE për kufizime në shitjet e produkteve të futbollit


Nike është gjobitur nga Komisioni Europian për kufizimin e shitjes ndërkufitare të mallrave që mbanin logot e disa prej klubeve më të mira të futbollit të Europës.

Gjoba prej 12.5 milionë eurosh ka të bëjë me mallra të tillë si filxhanë, mbulesa krevati dhe materiale të tjera kancelarie, që mbajnë markën e klubit, por jo markën tregtare të Nike.

Lexoni: Reklama e re e Nike, është një letër vizuale fymëzuese për të gjitha femrat

Produktet e Manchester United dhe Barcelona ishin ndër ata që u prekën.

Komisioni gjeti firma të regjistruara të Nike të cilët prodhonin dhe shisnin produktet jashtë kufijve.

“Tifozët e futbollit i preferojnë shumë produktet e markës nga ekipet e tyre të preferuara”, tha komisioneri i konkurrencës Margrethe Vestager.

“Nike ka penguar shumë nga të licencuarit e tij që të shesin këto produkte të markës në një vend tjetër, duke çuar në zgjedhje më të pakëta dhe çmime më të larta për konsumatorët”.

Njësoj si Manchester United dhe Barcelona, komisioni tha se produktet nën logon e Juventus, Inter, A.C. Milan dhe AS Roma ishin gjithashtu të ndikuara, si dhe federatat kombëtare si Federata Franceze e Futbollit.

Lexoni: Nike, historia e një marke 55 vjeçare

Veprimet e jashtëligjshme kanë ndodhur gjatë periudhës 2004 në 2017, tha komisioni.

Nike mori një ulje prej 40% në gjobën e tij për bashkëpunim gjatë hetimit.

“Nike bashkëpunoi me komisionin përtej detyrimit ligjor për ta bërë këtë, në veçanti duke mundësuar informacione të nevojshme për komisionin që e zgjeruan horizontin e tij për çështjen,” tha komisioni.

/BBC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0