Nike gjobitet nga BE për kufizime në shitjet e produkteve të futbollit
Përditësuar së fundmi: 26/03/2019

Nike gjobitet nga BE për kufizime në shitjet e produkteve të futbollit

Share
nga Neada Muçaj
Mar 26, 2019

Nike është gjobitur nga Komisioni Europian për kufizimin e shitjes ndërkufitare të mallrave që mbanin logot e disa prej klubeve më të mira të futbollit të Europës.

Gjoba prej 12.5 milionë eurosh ka të bëjë me mallra të tillë si filxhanë, mbulesa krevati dhe materiale të tjera kancelarie, që mbajnë markën e klubit, por jo markën tregtare të Nike.

Lexoni: Reklama e re e Nike, është një letër vizuale fymëzuese për të gjitha femrat

Produktet e Manchester United dhe Barcelona ishin ndër ata që u prekën.

Komisioni gjeti firma të regjistruara të Nike të cilët prodhonin dhe shisnin produktet jashtë kufijve.

“Tifozët e futbollit i preferojnë shumë produktet e markës nga ekipet e tyre të preferuara”, tha komisioneri i konkurrencës Margrethe Vestager.

“Nike ka penguar shumë nga të licencuarit e tij që të shesin këto produkte të markës në një vend tjetër, duke çuar në zgjedhje më të pakëta dhe çmime më të larta për konsumatorët”.

Njësoj si Manchester United dhe Barcelona, komisioni tha se produktet nën logon e Juventus, Inter, A.C. Milan dhe AS Roma ishin gjithashtu të ndikuara, si dhe federatat kombëtare si Federata Franceze e Futbollit.

Lexoni: Nike, historia e një marke 55 vjeçare

Veprimet e jashtëligjshme kanë ndodhur gjatë periudhës 2004 në 2017, tha komisioni.

Nike mori një ulje prej 40% në gjobën e tij për bashkëpunim gjatë hetimit.

“Nike bashkëpunoi me komisionin përtej detyrimit ligjor për ta bërë këtë, në veçanti duke mundësuar informacione të nevojshme për komisionin që e zgjeruan horizontin e tij për çështjen,” tha komisioni.

/BBC