Reklama e re e Nike, është një letër vizuale fymëzuese për të gjitha femrat

Reklama e re e Nike, është një letër vizuale fymëzuese për të gjitha femrat


“Nëse ne shfaqim emocione, quhemi dramatike. Nëse duam të konkurojmë kundër meshkujve, ne jemi të çmendura. Dhe nëse ëndërrojmë për mundësi të barabarta, delirante,” Fjalët që lexoni janë pjesë e reklamës së re nga Nike, të quajtur “Ëndërro Çmendurinë.”

Video frymëzuese, e cila debutoi këtë të dielë në Oscars me zërin e Serena Williams, tregon  standardet e dyfishta me bazë gjinore dhe shprehjet që përdoren për të demotivuar femrat që duan të arrijnë madhështinë.

“Kur ngremë zërin për diçka, me probleme. Kur jemi shumë të mira ka diçka që nuk shkon me ne. Dhe nëse tensionohemi, quhemi histerike, iracionale apo thjeshtë: të çmendura,” vazhdon Williams, ndërkohë që në video shfaqen pamje të grave të guximshme në sporte të ndryshme.

Më parë për njerëzit ishte çmenduri që një grua të garonte në një maratonë, boks, të drejtonte një ekip NBA, të konkuronte e veshur me ferexhe, të bënte një fëmijë dhe më pas të rikthehej për më shumë.” Por e dini çfarë?  Sipas Nike, quhet çmenduri deri në momentin që vendos ta bësh.

https://www.youtube.com/watch?v=whpJ19RJ4JY

/Mashable

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0