Nga alkooli te hotelet e shtrenjta, ja 5 gjërat për të cilat Jim Cramer refuzon të shpenzojë para  - Business Magazine Albania

Nga alkooli te hotelet e shtrenjta, ja 5 gjërat për të cilat Jim Cramer refuzon të shpenzojë para 

alkooli

Pavarësisht suksesit të tij financiar, Jim Cramer, drejtuesi i “Mad Money” dhe Klubi i Investimeve të CNBC, thotë se ai është kryesisht kursimtar, përveç nëse shpenzimet janë të rëndësishme ose kanë kuptim për të. 

Kjo është arsyeja pse përpiqet të kursejë para ku të mundet, edhe nëse kjo do të thotë të refuzojë pijet në restorante ose të blejë produkte të markave gjenerike të dyqaneve. 

Ai gjithashtu shmang produktet që janë të dëmshme, si rezervat e duhanit, edhe nëse ato duken si një mundësi e mirë investimi. 

Ja një vështrim në pesë gjëra për të cilat Jim Cramer refuzon të shpenzojë para. 

Lexoni: 10 arsye pse dështoni në jetë

  1. Biletat sportive më të shtrenjta

“Nëse është një lojë hokej ose një lojë bejsbolli, nuk më intereson se ku i gjej ulëset; Unë thjesht shkoj dhe shikoj,” thotë Cramer. 

Edhe kur i merr njerëzit në lojëra bejsbolli, ai preferon sediljet më të lira. “Është kënaqësi të shkosh në një lojë” pa shpenzuar “një krah dhe një këmbë”, thotë ai. 

Megjithatë, ai bën një përjashtim: për futbollin, Cramer mburret me sediljet luksoze, “sepse unë jam një tifoz i madh i Eagles”. 

  1. Alkooli kur darkoni jashtë

Për shkak se pijet alkoolike zakonisht kanë çmime që variojnë nga 20% në 30% në restorante, Cramer shmang blerjen e pijeve kur darkon jashtë. 

“Unë nuk do të shpenzoj para për pije alkoolike,” thotë ai. “Unë u rrita në një shtëpi ku babai im nuk donte që unë të porosisja coka-cola në restorante derisa të vinte ushqimi, sepse kishte frikë se do të paguanin për coca-cola e dytë” nëse Cramer pinte edhe pijen e tij të parë shpejt. 

Kjo mendësi e ndoqi atë deri në moshën madhore. “Kur shoh një shishe verë që kushton 500 dollarë – çfarë humbje. Pse nuk shkon të blesh një pulovër të bukur? A mund ta imagjinoni llojin e pulovrës që mund të merrni për këtë çmim? Mund të merrni dy pulovra të shkëlqyera kashmiri.” 

  1. Stoqet e duhanit

Cramer thotë se dikur ai rekomandonte stoqet e duhanit si investime, por që atëherë ai ka ndryshuar mendje dhe nuk rekomandon më rezerva të duhanit në emisionin e tij. 

“Unë mendoj se duhani është i gabuar. Ka vrarë shumë njerëz. Vrau vjehrrin tim të ndjerë. E pashë të ndodhte”, thotë ai. “Dua të ndalohet pirja e duhanit në vend.” 

  1. Hotele të shtrenjta ku vetëm flini

Për Cramer, është humbje të shpenzosh shumë para në hotele gjatë udhëtimeve kur je kryesisht jashtë për të vizituar ndonjë gjë. “Sa keni nevojë varet plotësisht nga ekstravaganca,” thotë ai. 

Një herë kur vizitoi Kosta Rikën, ai dhe gruaja e tij qëndruan në hotelin e shtrenjtë dhe luksoz Four Seasons. Por ata nuk ishin kurrë në dhomë dhe nuk mund të justifikonin koston. 

“Ne ishim jashtë çdo minutë,” thotë Cramer. “Herën tjetër që shkuam, qëndruam në një hotel më të lirë. Ishte një e dhjeta e çmimit.” Ata gjithashtu nuk e përdorën shumë atë dhomë: “Ne nuk hymë kurrë në të deri në momentin që do të flinim.” 

“Dëshironi të kuptoni prioritetet tuaja në një udhëtim,” thotë ai. “Do të jesh brenda apo jashtë?” 

Lexoni: Mark Cuban parashikon se IA do të dominojë vendin e punës në të ardhmen: Për të qenë i suksesshëm, ‘do të duhet ta kuptoni’ 

  1. Produktet e markave

Cramer blen vetëm produkte gjenerike kur bën blerje në dyqanet Costco, Walgreens ose Kroger. Këto produkte janë zakonisht identike me markat e tjera të shitjes me pakicë, përveç se ato do të kenë etiketim të markës së dyqaneve dhe janë pothuajse gjithmonë më të lira. 

“A e dini se marka Kroger është po aq e mirë? Po Costco? Merrni një anëtarësim,” thotë Cramer. “Unë blej vetëm Kirkland. Kirkland është marka e tyre gjenerike, por është më e mirë se e të gjithëve.” 

“Pra, mendo për këtë,” thotë ai. “Mos u bëj snob.” 

/cnbc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0