Nëse doni të jeni sipërmarrës i suksesshëm, lexoni këto 7 libra


1. The Greatest Salesman in the World, nga Og Mondino

► Mesazhi kryesor: Shitjet janë funksioni kryesor i një kompanie, pavarësisht pretendimeve për të kundërtën. Libri argumenton mbi metodat më të suksesshme për të krijuar një marrëdhënie afatgjate me klientët.

2. The One Minute Manager, nga Blanchard & Johnson

► Mesazhi kryesor: Problemet e organizimit janë probleme vetëm në momentin që ndalon së kërkuari mënyra për tu përmirësuar. Ky libër tregon se si të motivosh ekipin drejt një qëllimi të caktuar.

3. As a Man Thinketh, nga James Allen

► Mesazhi kryesor: Ne jemi përgjegjës për suksesin tonë. Sa më lart ngjitemi apo sa më poshtë biem, është e gjitha në sajë të përpjekjeve tona. Vendos të japësh 101%, dhe do të arrish rezultate të pazakonta.

4. Rich Dad Poor Dad, nga Robert Kiyosaki

► Mesazhi kryesor: Asgjë nuk kushton shumë; je ti që nuk fiton mjaftueshëm! Përveç se trajton disa koncepte të drejtimit financiar, libri bën dallim mes të punuarit për të tjerët dhe përfitimet që ka sipërmarrja private.

5. Who Moved My Cheese, nga Spencer Johnson

► Mesazhi kryesor: Njerëzit nuk e pëlqejnë ndryshimin. Të përshtatesh me diçka të re është stresuese. Autori na tregon se në një botë kaq dinamike, të rezistosh ndryshimin është joproduktive. Ndryshimi duhet mirëpritur.

6. The Elements of Style, nga William Strunk Jr. & E.B. White

► Mesazhi kryesor: Çdo menaxher apo profesionist e ka të nevojshme të shprehet në mënyrë që frymëzon, që shkakton veprim, dhe motivon. Libri tregon disa nga mënyrat për ta bërë këtë.

7. How to Lie with Statistics, nga Darrell Huff

► Mesazhi kryesor: Duhet të jemi në kontroll të gjendjes financiare dhe performancës së biznesit në çdo kohë. Rëndësia e statistikave është shumë më e madhe se ç’mendojmë. Autori tregon modele të thjeshta se si mund të përfshijmë këto modele në vendimmarrje.

 

/ ISN Albania

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale