Në cilat raste frika nga dështimi bëhet e dobishme? - Business Magazine Albania

Në cilat raste frika nga dështimi bëhet e dobishme?

Frika mund të pengojë dhe motivojë. Në vend që thjesht t’i ndalojë njerëzit të jenë sipërmarrës, frika nga dështimi mund të motivojë gjithashtu përpjekje më të mëdha për sukses. Një studim i Harvard Business Review intervistoi 65 sipërmarrës në Britani dhe Kanada. Disa kishin krijuar biznese dhe të tjerët ishin në fazat e hershme të zhvillimit të biznesit të tyre. Ata e përkufizuan frikën nga dështimi si një reagim i përkohshëm njohës dhe emocional ndaj një kërcënimi ndaj arritjeve të mundshme. Frika nga dështimi është një gjendje më shumë sesa një tipar.
Hulumtimi zbuloi katër strategji që u mundësojnë sipërmarrësve të sigurojnë se frika nga dështimi funksionon pozitivisht:

1-Vetë-monitorimi dhe kontrolli emocional. “Nëse jam në humor më të ulët një javë dhe shikoj projektet e mia, shoh vetëm gjëra negative dhe arsye pse nuk mund të ndodhë. Fillova të mësoj se kjo në fakt nuk lidhet me projektet, por është e lidhur me emocionet e mia”, tha njëri nga të pyeturit. Një tjetër shtoi; “Kohët e fundit kam mësuar ta ndaj këtë ankth sepse kam mësuar se është thjesht kalimtar”.

Vetëndërgjegjësimi emocional është një aftësi që mund të mësohet dhe përfshin ndërgjegjësimin për shenjat e emocioneve që ndërhyjnë në vetëdije përmes ndjenjave dhe disponimit, duke parashikuar ndikimin e tyre në mendime dhe përdorimin e kësaj ndërgjegjeje për të kufizuar efektet e tyre në vendim dhe veprim. Praktikimi i vetëdijes mund të ndihmojë në frenimin e ndikimeve të fuqishme të emocioneve negative në përcaktimin e qëllimeve dhe vendimmarrjen.

2-Zgjidhja e problemeve.  “Ankthi më ndihmoi në kuptimin që unë do të përpiqesha të kuptoja çdo të metë që kishte në biznesin tim – sepse të gjitha ato kanë të meta – kështu që po përpiqesha të kuptoja, ku është problemi?”tha një sipërmarrës. Të kërkosh në mënyrë aktive të metat dhe dobësitë dhe të bësh diçka për to është një mjet i fuqishëm për të reduktuar frikën e dështimit.

3-Intuita është një burim i fuqishëm informacioni dhe kërkimet kanë treguar se tek ekspertët, njohuritë e heshtura dhe instinkti çojnë në vendimmarrje të shpejtë dhe efektive. Instinktet e tilla shpesh lidhen me ndjenja dhe jo me mendime specifike. Ndjenjat e frikës të nxitura nga shqetësimet mbi idenë, për shembull, mund të ofrojnë sinjale të rëndësishme se nevojitet punë. Kur trajtohen si një sinjal i tillë dhe veprohet, në vend që të shtypen ose injorohen, këta flamuj emocionalë mund t’i ndihmojnë sipërmarrësit të eliminojnë dobësitë dhe të metat në idenë e tyre të sipërmarrjes.

4-Të mësuarit. Sipërmarrësit na thanë se një nga mënyrat në të cilat ata kapërcejnë ndjenjat e frikës ishte përmes të mësuarit dhe kërkimit të informacionit. Kjo mund të jetë për njohuri thelbësore, të tilla si aftësitë e kodimit kompjuterik nga ana e sipërmarrësit të softuerit që kërkon financim, ose të mësuarit për të përballuar ritmin e lartë të aktiviteteve që përjetojnë shumica e sipërmarrësve.
Të mësuarit është një antidot i fuqishëm ndaj frikës nga dështimi, duke ndihmuar në zbutjen e dyshimeve duke rritur aftësitë e dikujt. Por pasiguria është reale dhe konstante. Pasiguria dhe paqartësia janë tipare përcaktuese të sfidës së sipërmarrjes. Gjithmonë ka të panjohura dhe kështu është e rëndësishme të pranosh se dikush nuk do të ketë kurrë të gjithë informacionin që dëshiron, pra gjithmonë do të duhet të vazhdojë të mësojë.

Sipërmarrësit në fazat e hershme shpesh përfitojnë nga komunitetet dhe rrjetet lokale, të cilat ofrojnë qasje formale ose joformale në mentorim nga ata me më shumë përvojë. Nëpërmjet këtij procesi, ata mësojnë se ndjenjat e pasigurisë dhe shqetësimit janë të zakonshme, si dhe cilat çështje meritojnë vëmendje dhe cilat do të rregullohen me kalimin e kohës. /hbr

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0