Pas vitesh që përdoruesit e Facebook kanë kërkuar mënyra për të shprehur vetveten përveç opsionit “like,” rrjeti më popullor social shpalli në fillim të tetorit që do të shtonte edhe gjashtë opsione të tjera që do të lejonin përdoruesit të vlerësonin postimet. Emocionet e reja, ‘dashuri’ (love), ‘haha’ (haha), ‘yay’ (yay), ‘wow’ (wow), ‘i trishtuar’ (sad) dhe ‘i zemëruar’ (angry), nuk tregojnë vërtet aq shumë sa ç’tregon butoni “dislike”. Megjithatë kjo i lejon njerëzit të shprehin pak më shumë nga ajo që ndjejnë.
Kjo metodë po testohet në Irlandë dhe në Spanjë, por do të shtrihet në të gjithë botën, pavarësisht se kompania nuk ka cilësuar datën për këtë.
“Reklamuesit nuk duan të reklamojnë tek ato entitete të cilat nuk janë ‘njerëzorë,’” ka thënë CEO e platformës Skimlinks, Alicia Navarro (një platformë që merret me mekanizmin e të ardhurave që gjenerohen nga reklamimet/postimet nëpërmjet një rrjeti social siç është në këtë rast Facebook). “Ata sigurisht që nuk kanë interes të humbasin dollarët që reklamojnë në njerëz që nuk janë të interesuar. Duke patur një set të ri të dhënash, risia do t’i bëjë reklamuesit më të interesuar.”
Zëvendës presidenti i Deutsch dhe drejtori i strategjisë dixhitale Zach Gallagher thotë se komentet tregojnë se për dikë ka aq rëndësi që të komentojë në postim saqë të shpenzojë kohën e tij duke e bërë këtë gjë.
“Ne na pëlqen të shohim ndërveprimin njeri-njeri më shumë se sa një ‘pëlqim’ i butë ose ta bësh dikë që të klikojë butonin ‘like’ me pahir apo të komentojë vetëm me një ‘smiley’ (një fytyrë me një emocion të caktuar). Idetë duhet të shkaktojnë forcë tërheqëse nëse ato duan të shpërndahen. Kështu që kjo është një mënyrë shumë e mirë për të ngacmuar publikun dhe për të polarizuar një audiencë të caktuar,” ka thënë Gallagher.
Ndërsa Sandwick ka shtuar : “Unë mendoj se ka gjithmonë rëndësi që konsumatorët të mos u diktojnë brandeve se si të sillen, ajo që ka rëndësi është se brandet duhet të dëgjojnë konsumatorët që këta t’u diktojnë korporatave se çfarë duhet të ketë rëndësi për to.”
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.