Mos hiqni dorë nga ambiciet tuaja! Ja sesi të balanconi jetën personale me punën - Business Magazine Albania

Mos hiqni dorë nga ambiciet tuaja! Ja sesi të balanconi jetën personale me punën

Mos hiqni dorë nga ambiciet tuaja! Ja sesi të balanconi jetën personale me punën

Në një postim të fundit në Reddit, një grua kërkonte këshilla: Ajo dhe partneri i saj, një CEO i teknologjisë, prisnin fëmijën e tyre të parë. Ajo i kishte propozuar partnerit të marrë katër javë pushim prindëror. Ai kishte thënë se ishte e pamundur. Komentet nuk ishin befasuese. Kërkoni sa më shumë ndihmë! Kjo është pjesë e paketës së martuar me dikë me aq shumë ambicie. Kjo e bëri të mendojë nëse ambiciet e karrierës dhe jeta personale janë vërtet të papajtueshme për sipërmarrësit. Shumë nga profesionistët e sotëm duket se mendojnë kështu. Një sondazh i vitit 2024 nga Express Employment Professionals-Harris Poll zbuloi se një e treta e punëkërkuesve të punësuar në SHBA (34%) raportuan se duhej të vononin fillimin e një familjeje për shkak të mungesës së ekuilibrit mes jetës së punës dhe asaj personale.

Nuk duhet të jetë kështu. Udhëheqësit janë përgjegjës për vendosjen e kufijve të qartë mes punës dhe jetës personale. Në përvojën e tij si CEO dhe themelues i Jotform, ai është i bindur se ruajtja e një ekuilibri mes punës dhe jetës personale dhe njohja kur të tërhiqesh mund të ndihmojë të bëni punën tuaj më mirë — dhe të bëni kompaninë tuaj edhe më të fortë. Që kur themeloi kompaninë e tij, ajo është rritur nga një në 660 anëtarë të ekipit, me mbi 25 milionë përdorues në të gjithë botën. Në të njëjtën kohë, ai dhe gruaja e tij kanë rritur familjen e tyre nga zero në tre fëmijë. Ai ka mësuar mësime të paçmuara gjatë rrugës. Një që dallohet ndodhi kur po përgatiteshin për të mirëpritur fëmijën e tyre të dytë. Ai vendosi të marrë tre muaj të plotë pushim prindëror. Ai nuk e kuptonte se sa shumë do të përfitonte edhe kompania e tij. I ngarkuar me delegimin e pothuajse çdo aspekti të punës së tij, ai duhej të bënte një hap prapa dhe të analizonte rrjedhën e punës së tij. Kjo e ndihmoi të shihte hapa të panevojshëm dhe detyra që mund të automatikoheshin ose eliminoheshin. Gjithashtu e bëri të qartë se po trajtonte detyra që mund të trajtoheshin më mirë dhe më efikase nga anëtarë të tjerë të ekipit. Drejtori i tyre i dizajnit të produktit, për shembull, mori përsipër rishikimet e dizajnit të mesazheve private të ndryshimeve të produktit — dhe ishte në gjendje të përkushtonte më shumë kohë dhe vëmendje sesa kishte qenë ai në gjendje. Ai gjithashtu krijoi zakonin e përsëritjes së vizionit të kompanisë gjatë mbledhjeve të javore të të gjithë stafit, duke ndarë përditësime dhe plane të ardhshme dhe duke lidhur objektivat afatshkurtra të ekipit me misionin e tyre më të madh. Kjo ndihmoi të mbante anëtarët e ekipit të përqendruar në qëllimin kryesor ndërsa ai ishte larg dhe i bëri detyrat e përditshme të ndiheshin më kuptimplote. Në fakt, kërkimet tregojnë se sigurimi që punonjësit të ndihen të vlerësuar dhe thelbësorë për vizionin e kompanisë është një “shkak i rëndësishëm i rritjeve të raportuara në të ardhura.” Është një përfitim që ai nuk do ta kishte zbuluar nëse nuk do të kishte dorëzuar frenat. Prioritizimi i jetës personale vendos një shembull të fortë — dhe tërheq njerëz të talentuar.

Lexo edhe:New York merr vendimin drastik mbi rrjetet sociale

Njerëzit nuk duan më të punojnë për udhëheqës të largët dhe të pa arritshëm — as nuk duan të shohin protagonistë të pa arritshëm. Këtë vit, një sondazh  nga think tank New America zbuloi se 84% e shikuesve të rritur të transmetimeve në SHBA dëshironin të shihnin më shumë paraqitje të ekuilibrit mes punës dhe jetës (si dhe barazinë gjinore dhe kujdesin për familjen), aq shumë sa që paraqitjet e ndershme nxisin shikueshmërinë dhe angazhimin. Mesazhi kryesor: Njerëzit janë më të interesuar për përvoja që rezonojnë, sesa për aspirata të pamundura. Kjo është arsyeja pse ai rregullisht flet dhe shkruan për sprovat dhe tribulacionet e tij në gjetjen e një ekuilibri mes punës dhe jetës. Ai dëshiron që anëtarët e ekipit të dinë se ai kupton sfidën e gjetjes së kohës për jetën e tyre personale, por gjithashtu mendon se është thelbësore për rritjen afatgjatë personale dhe profesionale. Për më tepër, kërkimet tregojnë se kjo vorbull e talenteve të sotme kujdeset për ekuilibrin mes punës dhe jetës — madje më shumë se për kompensimin. Këtë vit, një studim nga Randstad me mbi 27,000 punonjës në të gjithë Evropën, Azi-Paqësor dhe Amerikën zbuloi se ndërsa 57% e punonjësve nuk do të pranonin një punë nëse do të ndikonin negativisht në ekuilibrin e tyre mes punës dhe jetës, 55% do të refuzonin nëse nuk ofrohej një pagë shumë më e lartë. Përfundimi: Udhëheqësit që vlerësojnë jetën e tyre personale tregojnë se kujdesen edhe për punonjësit e tyre. Udhëheqësit që nuk e bëjnë këtë rrezikojnë të humbasin një pjesë të madhe të punësimeve potenciale.

Ekuilibri mes punës dhe jetës redukton ndryshimin e punëve Nuk është sekret që klima ekonomike është sfiduese për punëkërkuesit dhe punëdhënësit. Sidoqoftë, studimi i Randstad zbuloi se 37% e të anketuarve do të konsideronin dorëheqjen nëse do të kërkoheshin të kalonin më shumë kohë në zyrë. Kjo është një njohuri kritike për udhëheqësit ndërsa rimendojnë politikat e punës nga shtëpia ndërsa kalojmë në një “normalitet të ri” tjetër.

Disa ekspertë, si profesori i ekonomisë në Universitetin Stanford, Nick Bloom, thonë, “Kthimi në zyrë është i vdekur.” Por ai mendon se realiteti është më i nuancuar. Kthimi në zyrë nuk është domosdoshmërisht problemi. Është dorëzimi i ekuilibrit mes punës dhe jetës që dukej disi më i arritshëm kur askush nuk po shkonte në zyrë. Për të mbajtur të kënaqur punonjësit dhe për të mbajtur nga rënia e mbajtjes së punës (dhe gjithashtu, për të parandaluar dorëzimet e heshtura), është e rëndësishme të demonstroni angazhimin tuaj për ekuilibrin mes punës dhe jetës edhe nëse punonjësit po kthehen në zyrë.

Në Jotform, punonjësit janë kthyer në zyrë pesë ditë në javë. Por ata gjithashtu inkurajojnë menaxherët të jenë fleksibël me kërkesat dhe përgjegjësitë e jetës personale. Ata kanë një politikë të qartë komunikimi — përveç në rastet e emergjencave, punonjësit nuk pritet të jenë të disponueshëm rreth orës. Ata duan që të gjithë të kenë jetë personale të pasura dhe kohë të mjaftueshme për të ndjekur interesat e tyre jo të lidhura me punën. Me shembuj të qartë se si të përgatiten për pushimet (komunikimi, përgatitja, delegimi), anëtarët e ekipit ndihen të rehatshëm duke u shkëputur plotësisht gjatë kohës së pushimeve. Këto praktika kanë ndihmuar rritjen e vazhdueshme të kompanisë, edhe ndërsa kalojnë në punë plotësisht në zyrë.

Nuk ka një rregull të fortë dhe të shpejtë, as një përqindje të saktë, për të gjetur ekuilibrin e duhur mes punës dhe jetës. Varet nga çdo punonjës dhe kompani. Është një lloj shtyrje-dhe-tërheqje për çdo anëtar të ekipit. Më e mira që një udhëheqës mund të bëjë është të bëjë të qartë se ambiciet e karrierës dhe jetët personale nuk janë diametralisht të kundërta. Ju nuk keni nevojë të zgjidhni mes planifikimit të familjes dhe produktivitetit. Nëse praktikat dhe procedurat e duhura janë në vend në zyrë, të dyja mund të jenë prioritete.

entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #35 - Qershor 2024

Ja si sipërmarrës të guximshëm përmes inovacionit ndikojnë industri të tëra!

 

Ky numër i revistës mund të quhet numri i dedikuar sipërmarrësve, nismëtarëve dhe inovatorëve. Atyre të cilët me guxim, këmbëngulje dhe me risi nxisin transformimin e industrive me ndikim në jetët tona. Këto përvoja, sfida, ide të reja, aplikime dhe bashkëpunime të tyre, vijnë nëpërmjet Business Mag Albania, nr. 35. 

Për ty, që po e mban në dorë këtë revistë, kemi diçka të re! Tani mund të dëgjosh me zë artikujt që lexon tek BusinessMag. 

Në partneritet me Nullius in Verba, sjellim një mënyrë revolucionare për të konsumuar përmbajtjen. Falë teknologjisë së avancuar të AI, tani mund të dëgjoni me zë artikujt tuaj të preferuar në çdo kohë dhe vend, duke ju lejuar të informoheni ndërsa jeni në lëvizje. Ky bashkëpunim inovativ pasqyron përkushtimin tonë për të mbështetur sipërmarrjen dhe zhvillimin e modeleve të suksesshme, duke sjellë përvojë të re dhe vlerë të shtuar për ju si lexues. Skano kodet QR në çdo artikull dhe shijo nga kudo që të jesh një format të ri, mundësuar nga Inteligjenca Artificiale, aplikuar nga një …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0