Pasi Meta filloi të etiketonte fotot me një etiketë “Made with AI” në maj, fotografët u ankuan se kompania e rrjeteve sociale kishte aplikuar etiketa për fotot reale, ku ata kishin përdorur disa mjete themelore të redaktimit.
Për shkak të reagimeve të përdoruesve dhe konfuzionit të përgjithshëm rreth nivelit të AI-së që përdoret në një foto, kompania po ndryshon etiketën në “AI Info” në të gjitha aplikacionet e Meta-s. Meta tha se versioni i mëparshëm i etiketës nuk ishte mjaft i qartë që përdoruesit të tregonin se imazhi me etiketën nuk është krijuar domosdoshmërisht me AI, por mund të ketë përdorur mjete të fuqizuara nga AI në procesin e redaktimit.
“Ashtu si të tjerët në të gjithë industrinë, ne kemi zbuluar se etiketat tona të bazuara në këta tregues nuk ishin gjithmonë në përputhje me pritshmëritë e njerëzve dhe jo gjithmonë ofronin kontekst të mjaftueshëm. Për shembull, disa përmbajtje që përfshinin modifikime të vogla duke përdorur AI, të tilla si mjetet e retushimit, përfshinin tregues standardë të industrisë që më pas u etiketuan “Made with AI””, tha kompania në një postim të përditësuar në blog.
Kompania nuk po ndryshon teknologjinë themelore për zbulimin e përdorimit të AI në foto dhe etiketimin e tyre. Meta ende përdor informacion nga standardet teknike të meta të dhënave si C2PA dhe IPTC që përfshijnë informacione rreth përdorimit të mjeteve të AI. Kjo do të thotë, nëse fotografët përdorin mjete si Adobe’s Generative AI Fill për të hequr objektet, fotot e tyre mund të jenë ende të etiketuara me etiketën e re. Megjithatë, Meta shpreson që etiketa e re do t’i ndihmojë njerëzit të kuptojnë se imazhi me etiketën nuk krijohet gjithmonë tërësisht nga AI.
” “Info AI” mund të përfshijë përmbajtje që është bërë dhe/ose modifikuar me AI, kështu që shpresa është që kjo të jetë më në përputhje me pritshmëritë e njerëzve, ndërsa ne punojmë me kompani në të gjithë industrinë për të përmirësuar procesin,” tha zëdhënësja e Meta, Kate McLaughlin.
Etiketa e re ende nuk do të zgjidhë problemin e fotografive të krijuara plotësisht nga AI që nuk zbulohen. Dhe nuk do t’u tregojë përdoruesve se sa është bërë redaktimi me AI në një imazh. Meta dhe rrjetet e tjera sociale do të duhet të punojnë për të vendosur udhëzime pa qenë të padrejtë ndaj fotografëve që nuk kanë bërë ndryshime në rrjedhën e punës së tyre të redaktimit, por mjetet që ata përdorën për të prekur fotot kanë një element gjenerues të AI. Nga ana tjetër, kompani si Adobe duhet të paralajmërojnë fotografët se kur përdorin një mjet të caktuar, imazhi i tyre mund të etiketohet me një etiketë në shërbime të tjera.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.