Mënyra më e mirë për të drejtuar një takim biznesi - Business Magazine Albania

Mënyra më e mirë për të drejtuar një takim biznesi

takim

Rregullat e mirësjelljes së takimeve janë çelësi për një biznes të mirë, pasi koha e përballjes lejon komunikim të qartë dhe vendimmarrje efektive. Por, shumë shpesh takimet zgjasin më shumë seç duhet dhe nuk arrijnë t’i mbajnë pjesëmarrësit të angazhuar.

Pavarësisht nëse jeni duke u takuar me partnerë, shitës ose punonjës, shfaqni shkëlqimin tuaj duke organizuar një takim në mënyrën e duhur. Ja se si ta bëni këtë:

Përcaktoni objektivin. Një qëllim i qartë do të vendosë tonin për takimin dhe do të përcaktojë drejtimin e tij. Qëllimi juaj duhet të jetë specifik dhe i matshëm. Nëse prisni që të pranishmit të bëjnë stuhi idesh, kërkojini secilit pjesëmarrës të vijë me një listë idesh.

Ftoni vendimmarrësit. Takimet më efektive përfshijnë palët e interesuara për të siguruar që vendimet mund të merren menjëherë. Nëse një vendimmarrës kyç nuk është i disponueshëm, kërkoni nga një vartës të marrë pjesë. Idealisht, ky person do të jetë në gjendje të flasë në emër të mbikëqyrësit të tij dhe, të paktën, të marrë shënime dhe të raportojë.

Ngrihu. Takimet rutinë të krijuara për të prekur bazën me punonjësit dhe për të diskutuar raportet e statusit zakonisht mund të realizohen në 15 minuta ose më pak. Ju do të keni më shumë gjasa ta mbani takimin të shkurtër dhe të saktë nëse të gjithë qëndrojnë në këmbë.

Planifikoni në mënyrë strategjike. Nëse dëshironi që çdo pjesëmarrës i takimit të jetë plotësisht i angazhuar, shmangni mëngjesin e të hënës, kur të gjithë po marrin e-mail. Gjithashtu shmangni pasditet e së premtes, kur punonjësit janë të zënë me mbylljen e javës dhe duke pritur fundjavën. Programoni takimet në një ditë dhe orar kur pjesëmarrësit kanë më shumë gjasa të angazhohen.

Vendosni një kufi kohor dhe përmbahuni në të. Takimet që zvarriten me orë të tëra i bëjnë pjesëmarrësit të humbasin durimin dhe fokusin. Hapësirat e vëmendjes janë të shkurtra dhe koha është e vlefshme. Takimet më produktive fillojnë në kohë dhe përfundojnë në kohë.

Jepini prioritet axhendës. Mos i lini për të fundit temat më të rëndësishme. Për të siguruar që objektivat me prioritet më të lartë janë përmbushur, diskutoni fillimisht çështjet më të rëndësishme. Në këtë mënyrë, nëse dikush duhet të largohet  herët nga takimi, ju do t’i keni arritur qëllimet tuaja kryesore.

Qëndroni në rendin e ditës. Axhenda është një skicë, një kornizë, për të mbajtur të gjithë në temë dhe për të ruajtur rrjedhën e takimit. Rendi i ditës duhet të mbahet në një faqe dhe nuk duhet të përfshijë asgjë tjetër përveç temave kryesore të bisedës. Nëse pjesëmarrësit këmbëngulin të flasin jashtë radhës, ndërhyni dhe sugjeroni që të flasin pas takimit ose të planifikojnë një diskutim të veçantë. Pastaj kthehuni menjëherë në temën në fjalë.

Jepni koncepte përmes tregimeve. Kur i prezantoni një grupi koncepte kyçe ose ide të reja, veçanërisht modele që janë të vështira për t’u kuptuar, shpjegoni pse ata duhet të kujdesen. Kornizojeni çështjen me një histori të shpejtë dhe përdorni shembuj.

Përmblidhni komkluzionet qartë. Në fund të takimit, përsëritni shpejt çdo vendim, afat dhe sqaroni çdo veprim vijues që kërkohet. Të gjithë pjesëmarrësit e takimit duhet të kuptojnë saktësisht se çfarë pritet prej tyre. Programoni menjëherë çdo takim pasues.

entrepreneur.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0