Më shumë se gjysma e 1,000 reklamuesve kryesorë të Twitter-it ndaluan shpenzimet në platformë - Business Magazine Albania

Më shumë se gjysma e 1,000 reklamuesve kryesorë të Twitter-it ndaluan shpenzimet në platformë

Më shumë se gjysma e 1,000 reklamuesve kryesorë të Twitter të muajit shtator nuk po shpenzonin më në platformë në javët e para të janarit, sipas të dhënave të ofruara për nga firma e analizës së marketingut digjital Pathmatics, në një shenjë të habitshme se sa larg ka shkuar eksodi i reklamuesve pas blerjes së kompanisë nga Elon Musk.Rreth 625 nga 1,000 reklamuesit kryesorë në Twitter, duke përfshirë markat kryesore si Coca-Cola, Unilever, Jeep, Wells Fargo dhe Merck, kishin tërhequr dollarët e tyre të reklamave që nga janari, sipas vlerësimeve nga Pathmatics, bazuar në të dhënat që zgjatën deri më 25 janar.

Wells Fargo tha se “i ndërpreu reklamat me pagesë në Twitter”, por vazhdon ta përdorë atë si një kanal social për t’u angazhuar me klientët. Markat e tjera nuk iu përgjigjën menjëherë një kërkese për koment.cnn

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0