McDonald’s do të ndryshojë “Fast Food-et” përgjithmonë - Business Magazine Albania

McDonald’s do të ndryshojë “Fast Food-et” përgjithmonë


Zinxhiri më i madh i restoranteve në botë është duke u përpjekur që të vendosë shprehjen “fast” të kthehet në ushqimet e shpejta.

Shumica e njerëzve e kuptojnë se ushqimi i shpejtë nuk është ushqimi më i shëndetshëmm .

Megjithatë, ata presin që të jetë i shpejtë në shërbim.

Sepse, ju e dini, se kjo është arsyeja pse quhet “fast”.

Shumë zinxhirë si përshembull McDonald’s ka luftuar me shpërndarjen e ngadaltë të ushqimit në vitet e fundit, për shkak se ka shumë artikuj në menu. Por zinxhiri më i madh i restoranteve në botë, i cili i shërben rreth 68 milionë konsumatorëve çdo ditë në 119 vende, po përpiqet t’a ndryshojë këtë.

Për disa muaj, McDonald’s ka testuar atë që quhet “just-for-you experience” (përvojë-vetëm-për-ju). Në 200 restorante në SHBA (dhe më shumë se 2.000 në të gjithë globin), konsumatorët janë në gjendje që të porosisin direkt nga një kioskë vetëshërbimi dhe më pas një punonjës do t’ju sjellë ushqimin direkt në tavolinë.

Të enjten, McDonalds njoftoi se do të zgjerojë shërbimin për të gjithë 14.000 restorantet e saj amerikane.

The Wall Street Journal raporton:

Shefi ekzekutiv i McDonald Steve Easterbrook, duke folur në një McDonald’s në lagjen Tribeca në New York të enjten, tha se kompania ka pritur gjatë që konsumatorët t’i përshtaten modelit të saj të biznesit, pra të porositjes në sportel dhe pastaj të presin për të marrë ushqimin e tyre. Por, ai tha: “Ne do të përshtasim biznesit tonë për klientët.”

“Si një baba me dy fëmijë të vegjël, unë jam konsumator i çdo zinxhiri të fast-foodeve . Gruaja ime dhe unë përpiqemi të shmangim McDonald’s kur është e mundur, por si shumë prindër të tjerë përfundojmë duke shkuar atje. Unë e kam përdorur kioskën e vetëshërbimit dhe më pëlqen shumë: Ato janë të lehtë për t’u përdorur, ulin presionin e të bërit të një zgjedhje me klientë të paduruar pas teje dhe bëjnë një ndryshim të madh në kohën e dorëzimit.”

Burimi: inc.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0