Mbyllen dyqanet Tesla, kompania do të shesi vetëm online

Mbyllen dyqanet Tesla, kompania do të shesi vetëm online


 

Tesla ka njoftuar se do të mbylli shumë pika fizike në mënyrë që të reduktojë shpenzimet e kompanisë. Vetëm disa dyqane në zona të caktuara do të qëndrojnë të hapura, e do të shërbejnë si galeri dhe qendra informuese.

Elon Musk thotë se kalimi online ka për qëllim të reduktojë çmimin e makinave Tesla me 6%. Makinat Model 3 tani do të shiten me një ulje prej 7,900$, më pak se çmimi fillestar 42,900$.

“Kjo është forma e vetme për të qenë të qëndrueshëm financiarisht. Është shumë e vështirë që makinat të prodhohen për 35,000$ dhe të kemi fitime të larta në të njëjtën kohë”, shprehet Musk.

Musk shpreson se ulja e çmimit do të sjellë më shumë klientë dhe do të gjenerojë më shumë shitje.

Mbyllja e dyqaneve është një rikujtesë e njoftimit të Tesla gjatë muajit Janar, se ata po largonin 7% të fuqisë punëtore.

Ende nuk ka një deklaratë informuese për dyqanet që do të mbyllen dhe numrin e punonjësve që do të pushohen.

/Mashable

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0