Mbi 6500 persona kanë blerë një kështjellë Franceze të shekullit të 13


Media sociale mund të jetë plot me budallëqe dhe lajmë false. Por historia në vijim tregon se çfarë mund të arrihet nëse njerëzit bashkohen për qëllime të mira.

Mijëra njerëz bashkuan paratë për të shpëtuar këtë kështjellë Franceze të quajtur Mothe-Chandeniers të ndodhur në Trois-Moutiere.

Me një kontribut të paktën prej €51, 6500 persona mundën të mbledhin më shumë se €500.000 dhe të “blejnë” këtë bukuri të shekullit të 13.

Platforma franceze e mbledhjes së parave Dartagnans, e cila është e fokusuar në restaurimin e trashëgimisë kulturore organizoi një fushatë së bashku me organizatën kulturore “Adopt a Castle”.

Ajo lejon çdo person që të bëhet aksioner si Société par Action Simplifiée (SAS). Si rrjedhim bashkë-pronar i mbetjeve të kështjellës, tashmë në restaurim.

Kjo kështjellë Franceze e shekullit të 13 është pushtuar 2 here nga Anglezët gjatë Mesjetës. Ajo është plaçkitur dhe abandonuar gjatë Revolucionit Francez. Në vitin 1809, një biznesmen i pasur Parisien i quajtur Francois Hennecart e bleu kështjellën. Ai e restauroi atë dhe gjithashtu i shtoi disa vreshta asaj.

Një baron i Napoleonit të 3 e rindërtoi atë në vitin 1870 në një stil romantik të inspiruar nga kështjellat në Loire. Në vitin 1932, një zjarr masiv shpërtheu pasi Baron Lejeune Edgar instaloi sistemin e ngrohjes. Zjarri ishte aq katastrofik, sa Le Figaro raportoi se “një libarari e tërë me libra të rrallë, mobilje antike dhe piktura të vlefshme” ishin shkrumbuar. Një shoqatë me emrin “Friends of Mother-Chandeniers”, u krijua në vitin 2016 që ta shpëtojë atë.

Është e paqartë se çfarë do të jetë kështjella pas restaurimit. Gjithçka varet nga pronarët e saj.

“Ne besojmë në fuqinë e kolektivit. Ne besojmë se ju, pronarët e saj, kolektivisht dhe në mënyrë demokratike do të vendosni për të ardhmen e kështjellës”. – thuhet në website.

Por projekti nuk mbaron këtu. Objektivi kryesor është mbledhja e €1.000.000 në total për të përballuar edhe shpenzimet e restaurimit.

Delaume shprehet se kjo formë “nuk është parë kurrë në historinë e Trashëgimisë Botërore.”

Bashkë-pronarët po ndjekin ndërkohë punimet dhe do t’a vizitojnë atë në pranverën e vitit 2018.

Burimi: Mashable

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale