Marrja e pushimeve nuk ju bën dembel! Këtu janë 4 mënyra se si ju bën në të vërtetë më produktivë - Business Magazine Albania

Marrja e pushimeve nuk ju bën dembel! Këtu janë 4 mënyra se si ju bën në të vërtetë më produktivë

pushime

Marrja e pushimeve ka qenë prej kohësh e lidhur, në mënyrë të padrejtë, me joproduktivitetin, aq sa mund të ndihet si një disavantazh në këtë botë me ritme të shpejta dhe shumë konkurruese.

Megjithatë, sipërmarrësit me përvojë e kuptojnë rëndësinë e planifikimit të pushimeve, jo vetëm për kujdesin ndaj shëndetit fizik dhe mendor, por edhe për qëndrueshmërinë e biznesit. Planifikimi strategjik i tyre në një kalendar pune mund të jetë efektiv dhe ta bëjë kalimin në fazën tjetër më të këndshme. Ja se si!

1. Parandalon stresin

Sipërmarrësit janë të njohur për shtrirjen e tyre të dobët teksa ndërtojnë markat dhe bizneset e tyre. Kjo nevojë e vazhdueshme për të nxituar vjen nga ndjenja e nevojës për të mbushur çdo moment të ditës me diçka produktive. Megjithatë, ky mentalitet i punës gjatë gjithë orarit zakonisht çon në stres, nga e cila mund të jetë e vështirë të rikthehet. Stresi shkakton probleme për shëndetin fizik dhe mendor të një personi. Gjithashtu, shtytja e tepërt shpesh çon në paplotësim, pavarësisht se sa shumë është arritur.

Koha e planifikimit për pushimet shkon paralelisht me vendosjen e kufijve. Pa pasur askënd të mbikëqyrë orarin tuaj, ose pa ju thënë se kur të filloni, apo të ndaloni së punuari, ju takon juve të dini limitet tuaja. Puna në blloqe kohore me pushime për stërvitje, argëtim apo edhe një sy gjumë të shpejtë janë pjesë të rëndësishme të ditës.

2. I jep sy të freskët një problemi

Sipërmarrësit janë të njohur për shumë detyra, duke veshur të gjitha kapelet e biznesit në të njëjtën kohë. Ky stimulim i tepërt mund ta bëjë zgjidhjen e detyrave relativisht të lehta më të vështira sesa duhet. Parandalon aftësinë për t’u fokusuar plotësisht në një gjë. Si një sipërmarrës, është e lehtë të kapesh në një vizion të heshtur se si duhen bërë gjërat. Ndonjëherë largimi nga një problem mund të çlirojë mendjen për ta parë atë me një këndvështrim të ri. Merrni kohë për të bashkëpunuar dhe për të marrë frymëzim nga të tjerët, ose përqendrohuni në aktivitete dhe hobi të tjera që nuk lidhen me punën. Koha, pa marrë parasysh sa e shkurtër, mund të ringurtësojë qëllimin apo qëllimet që dëshironi të arrini dhe të krijojë një rrugë më të drejtpërdrejtë drejt tij.

3. Përmirëson disponimin tuaj

Ngjashëm me stresin, duke punuar shumë orë mund të çojë në ndryshime të humorit, të cilat mund të ndikojnë si në marrëdhëniet e biznesit ashtu edhe në ato personale. Qoftë në një email, takim apo ndërveprim tjetër, mund të mos e kuptoni se sa shumë mund të ndryshojë rrjedha e jetës suaj të përditshme duke qenë të mbingarkuar. Kur vëreni se durimi juaj është dobësuar, bëni një pushim jashtë për të shijuar ajrin e pastër. Bëni një shëtitje në natyrë, lexoni në një park ose hani drekë në ambient të hapur, mund të habiteni se si rrezet e diellit në fytyrë mund të rrisin disponimin tuaj dhe të rrisin produktivitetin kundrejt qëndrimit të mbyllur në hapësirën tuaj të zyrës.

4. Ju bën më të disiplinuar

Mund të tingëllojë kundërintuitive, por marrja e pushimeve mund të rrisë disiplinën dhe produktivitetin. Kjo për shkak se koha që keni planifikuar për t’i kryer gjërat është brenda një blloku kohor të caktuar. Mendoni sikur keni tetë orë për të përfunduar një projekt. A punoni me të gjatë gjithë kohës apo e gjeni veten tek emailet tuaja, mediat sociale apo miliona gjëra të tjera që duhen ndjekur në jetë? Krahasuar me kohën kur e shkurtoni atë kohë në gjysmë pa u shpërqendruar, merrni parasysh sa shumë jeni në gjendje të arrini. Kuptoni se cilat blloqe kohore funksionojnë më mirë për ju. Për disa, mund të jetë dy ose tre orë në mëngjes me një pushim të gjatë pasdite me më shumë blloqe pune në mbrëmje. Për të tjerët, mund të jenë blloqe më të shkurtra gjatë gjithë ditës. Lajmi i mirë është se është orari juaj, kështu që ju vendosni parametrat.

Duke shfrytëzuar sa më shumë kohët joproduktive

Megjithëse nuk ka asnjë mënyrë “të duhur” për të marrë një pushim, ka disa këshilla të dobishme për t’u mbajtur në mend, veçanërisht nëse ideja e ngadalësimit ju bën të ndiheni të shqetësuar.

Mbani gjithmonë parasysh se pika e pushimit është për të mirën më të madhe të shëndetit dhe biznesit tuaj. Këtu janë gjërat që duhen marrë parasysh kur planifikoni pushimet tuaja:

  • Kohë të ndryshme. Krijo të paktën një pushim 15-minutësh dhe një që është të paktën 30 minuta ose më shumë. Pushimi më i shkurtër mund të përdoret për të shtrirë këmbët, për të bërë një meze të lehtë ose për të bërë një sy gjumë të shpejtë. Pushimet më të gjata mund të përdoren për të lexuar disa kapituj të një libri të preferuar ose ushtrim. Jepini vetes përfitimin e një pushimi të plotë pa kontrolluar emailet ose mediat sociale.
  • Vendosini ato në kalendarin tuaj. Rezervoni takime me veten tuaj. Shtoni atë si një hyrje në kalendar për të pushuar, relaksuar dhe rimbushur. Bllokojeni kohën ndërsa shikoni planifikimin e çdo jave, në mënyrë që kur të arrini te detyrat tuaja të ditës, pushimet të jenë futur tashmë në rrjedhën tuaj të punës.
  • Programoni “tërheqjet” tremujore. Një pushim relaksimi nuk duhet të jetë një përpjekje e kushtueshme. Thjesht do të thotë të caktoni një ditë ose të paktën një pjesë të saj për të bërë diçka të këndshme. Për shumicën e sipërmarrësve, një nga qëllimet përfundimtare është të lirojnë kohë për më shumë argëtim në jetë, por është e lehtë të kapesh nga oraret e ngarkuara pa marrë kohë për të shijuar frytet e punës, gjej kohë për të.

Sa më shumë të gjeni një ekuilibër midis punës dhe jetës reale, aq më shumë të dyja do të fillojnë të ndërthuren organikisht derisa të gjeni vendin tuaj ideal të planifikimit.

entrepreneur.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Kurrë mos iu ndaj parimeve të tua të nderit dhe qëllimit të mirë.”
— Winston Churchill
Must watch
Business Mag Nr. #39 – Shtator 2025

‘’Zgjidhni njeriun’’ … ‘’Punësoni për aftësitë e buta’’….   Janë sot postulate nga ekspertët dhe studiues të tregut të punës, të cilat iu drejtohen stafeve të burime njerëzore. Mund edhe të duket pak romantike për kohën që po jetojmë, por zgjedhja e njeriut të duhur për t’i hapur dyert e zyrës, për ta futur në gjirin e skuadrës tënde dhe për t’i dhënë pushtetin e të folurit në emër të brand-it tënd ka sot vlerë më shumë se kurrë më parë. Rëndësia e ‘aftësive të buta’ qëndron në faktin e të zotëruarit të cilësive si komunikimi, dëshira për të provuar e qenë kurioz, bashkëpunimi, empatia, besnikëria, etika e lartë dhe padyshim ndershmëria; tipare të cilat nuk janë edhe aq të thjeshta për tu gjendur në njeriun modern i cili duket se vrapon pas trendeve, të resë dhe virales dhe për të cilin çdo gjë që ka më shumë ndjeshmëri seç duhet është ‘jashtë mode’.

Për ne shqiptarët shumë nga këto vlera njerëzore janë edhe vlera të familjeve tona, vlera të cilat jan duartrokitur gjithmonë në mjediset ku jemi rritur, por që ndoshta nuk duartrokiten edhe shumë sot, ndër breza më të rinj…, ose të paktën nuk duartrokiten në publik. 

E kush më …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0