Marrëdhëniet me publikun, “ambasador” i brandit


Kur vjen fjala që të “kapësh” sa më shumë klientë. Marrëdhëniet me publikun mund të jenë miku më i mirë i një kompanie ose armiku më i keq. Ndërtimi i organizatës për një marrëdhënie të fortë me kompani-klient vjen nga besimi dhe respekti i përbashkët. Klienti është “gjaku” i kompanisë, dhe si i tillë, kompania pret që ky “ambasador” i brandit t’i “nënshtrohet disa rregullave.

Më poshtë janë pesë rregulla për t’u ndjekur kur ndërtohen marrëdhëniet e forta kompani-klient.

1. Jini konsistentë me publikimin e informacioneve

Konsistenca në shpërndarje është diçka që shumë konsumatorë e kërkojnë nga kompania. Nëse ekipi juaj i marrëdhënieve me publikun mund të jetë konsistent me nxjerrjen e informacioneve, ai do të asistojë në “kapjen” më efektive të mendjeve të publikut, dhe të fitojnë interes rishtazi në çfarëdolloj produkti apo shërbimi që po shet kompania juaj. Kurdoherë që është e mundur, përpiquni të nxirrni informacione në baza periodike.

2. Shitni “diferencën” e produktit

Mendoni se çfarë është ajo që e bën produktin e klientit tuaj unik. Çfarë qëllimi kërkon të përmbushë ky produkt ose shërbim? Çfarë mund të realizojë kjo kompani që të tjerët nuk munden?

Duke marrë në konsideratë këto faktorë janë këta të fundit që ndihmojnë në shitjen e një produkti. Klientët kërkojnë kompani që ofrojnë shërbime unike. Mos kopjoni thjesht atë që bëjnë kompanitë e tjera, përpiquni të krijoni gjëra të reja.

3. Përdorni dëshmi për të mbështetur reputacionin

Pajisja më e mirë PR që një kompani mund të përdorë është marketingu i thashethemeve (word-of-mouth). Pavarësisht se media sociale është e mirë për tregun online, avantazhet e PR e ndihmojnë organizatën të arrijë një treg “të gjallë.”

Dëshmitë janë një mënyrë e mirë për të qenë në këtë treg. Lidhuni me klientët e kënaqur në audiencën tuaj; mbase mund të rishikonit produktin e kompanisë në formën e një dëshmie të shkruar ose të paraqiteni me një demostrim live të produktit në një zonë lokale.

4. Njihni audiencën tuaj

Patja e eksperiencave me audienca të shumëfishta në tregun tuaj të zgjedhur është një plus i madh kur bëhet fjalë për marrëdhëniet me klientin.

Tregje të ndryshme ia dalin mirë me strategji të ndryshme, të “qëndisni” përpjekjet tuaja marketing për të arritur te më shumë klientë me karakteristika të ndryshme demografike në një qasje familjare do t’i bëjë marrëdhëniet të duken më personale. Kjo mund të vendosë një besim ndërmjet kompanisë dhe konsumatorëve të saj. Familjariteti shpeshherë ngjall mirëkuptim.

5. Bëjeni të kërkueshëm

Ja një ide me të cilën mund të argëtoheni-Optimizimi i Motorrit të Këkrimit.

Në mënyrë që ta bëni organizatën tuaj më të kërkueshme në Google, përdorni fjalë dhe fraza që kapin vëmendjen, të cilat njerëzit ka gjasa t’i përdorin në atë formë për të kërkuar një produkt të caktuar. Kjo e ndihmon markën tuaj të jetë më shumë e ekspozuar ndaj zonave online.

 

/Shkruar nga Daniel Newman, Publikuar në Entrepreneur.

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale