Marketingu tradicional dhe dobësitë e tij

Marketingu tradicional dhe dobësitë e tij



Përmes marketingut dixhital apo atij tradicional, një biznes mund të rrisë të ardhurat. Aplikimi i këtyre dy llojeve të marketingut, ju çon në zgjedhjen e atij, i cili është më i mirë për biznesin tuaj. Por, disa biznese mund t’i japin më pak përparësi marketingut.

Në ditët e sotme marketingu dixhital po fiton në mënyrë të qëndrueshme kundrejt marketingut tradicional. Një pjesë e konsiderueshme e popullsisë po përdor rregullisht internetin për qëllime të shumta, duke përfshirë kryerjen e transaksioneve të tyre të përditshme. Ju duhet të shikoni përtej dhe të kuptoni se si mund të përdorni teknikat më të fundit të marketingut dixhital për të rritur të ardhurat tuaja. Para se të futemi në detajet e mprehta të marketingut dixhital kundrejt marketingut tradicional, le të shohim së pari disa nga idetë themelore që ju nevojiten për të kuptuar qartë.

Çfarë është marketingu tradicional?
Marketingu tradicional është forma e marketingut ndaj të cilës jemi ekspozuar në një pikë ose në një tjetër. Është një mënyrë konvencionale e marketingut, që ndihmon për të arritur tek një audiencë gjysmë e synuar me reklama të ndryshme offline dhe metoda promovuese. Marketingu tradicional është një lloj i marketingu që është vështirë të injorohet dhe përfshin reklamat tradicionale që hasim çdo ditë. Shumë nga taktikat e zakonshme dhe më të provuara të marketingut offline janë pesë kategoritë e mëposhtme:

  • Shtyp (revista, gazeta, etj)
  • Transmetimi (TV, radio, etj.)
  • Posta e drejtpërdrejtë (katalogë, kartolina, etj.)
  • Telefoni (telemarketing, marketing sms, etj.)
  • Në natyrë (tabela, fletushka, etj.)

Lexo: Çfarë është marketingu dixhital?

Marketingu tradicional mund të ketë evoluar gjatë dekadave të fundit, por aspektet themelore mbeten të njëjta. Teknikat e shitjes që ne përdorim sot mbështeten në produkt (product), çmim (price), vend (place) dhe promovim (promotion). Duke shfrytëzuar katër P-të e marketingut, një biznes në të vërtetë mund të udhëheqë perspektivat e tij dhe klientët përmes çdo shitje dhe mund të ketë rezultate të favorshme. Le të hedhim një vështrim të shkurtër në secilën prej 4 P-ve që kanë fuqi në çdo formë të teknikës së marketingut:

  1. Produkti: Marketingu efektiv fillon me një kuptim të mirë të produktit tuaj.
  2. Çmimi: Kostoja e përgjithshme e produktit varet nga sa e dini ju atë. Çmimi është gjithmonë faktori përcaktues kur bëhet fjalë për gjëra të tilla si oferta, kërkesa, marzhi i fitimit, etj.
  3. Promovimi: Mënyra se si e reklamoni produktin tuaj quhet promovim. Kjo metodë që ju ndihmon të promovoni produktin dhe të fitoni më shumë shikueshmëri dhe klientë në të gjitha vendet ku do të reklamoni.
  4. Vendi: Marketingu tradicional mbështetet shumë në shitjen e produktit tuaj tek audienca juaj e synuar në kohën dhe vendin e duhur.

Që do të thotë gjithashtu çmimi i duhur ka rol kyç. Në botën e marketingut, vendosja luan një rol vendimtar. Sepse kur një produkt vendoset në një vend ideal, shanset për shndërrimin e perspektivave te klientët rriten shumëfish. Marketingu dixhital është mjaft i efektshëm sepse nuk injoron asnjë nga katër P-të e marketingut. Përkundrazi e përdor secilën prej tyre në një mënyrë unike dhe ndonjëherë edhe më mirë sesa marketingu tradicional.

Dobësitë e marketingut tradicional

Ndërsa marketingu tradicional është akoma efektiv, nuk është mënyra e vetme për ta bërë produktin tuaj të popullarizuar në tregun tuaj të synuar. Sot, teknologjia është zhvilluar dhe po i lejon bizneset të lidhen me audiencën e tyre si kurrë më parë. Cila është arsyeja? Pse është e rëndësishme të merren parasysh të metat e marketingut tradicional përpara se të investoni në të?

  • Ndërveprim i vogël

Një nga kufizimet më të mëdha dhe më të dukshme të marketingut dixhital është se ka pak ose aspak ndërveprim midis klientëve. Marketingu tradicional është një rrugë me një drejtim, ku një biznes është në gjendje të transmetojë ose të sigurojë informacione për audiencën e tij të synuar në lidhje me produktin ose shërbimin e tij. Ky ushtrim i ndërtimit të markës bëhet me shpresën për të tërhequr vëmendjen e njerëzve të duhur dhe ndoshta t’i shndërrojnë ato në klientë.

  • Nuk ka kontroll kohe

Marketingu tradicional varet nga metodat promovuese që ekzekutohen pasi nuk mund të përditësohen. Pavarësisht nëse bëhet fjalë për një reklamë statike të shtypur në gazetën tuaj lokale ose një reklamë televizive, do të duhet të vendosni një reklamë të re për të zëvendësuar atë të vjetër në rast të ndonjë ndryshimi. Ndërsa kjo mund të mos duket si një faktor i madh, por ka një ndryshim të madh në planin afatgjatë.

  • Kosto më të larta

Kostot e përsëritura në marketingun tradicional mund të dëshmojnë se janë një investim i madh që japin ose jo kthim të mirë. Reklama juaj në gazetën lokale do të jetë e efektshme vetëm nëse ajo shihet nga audienca juaj e synuar në ditën kur  publikohet.
Ju duhet të krijoni dhe drejtoni një fushatë të re për reklamat print. Ose kur krijoni dhe shpërndani postera ose fletushka në zonën tuaj, është një investim që po bëni për një ekspozim. Krahasoni atë me përmbajtjen që krijoni në faqen tuaj të internetit që mund të sjellë vizitorë të synuar për vite me radhë pa ndonjë kosto shtesë.

  • Opsione të kufizuara të personalizimit

A doni të siguroheni që klientët që punojnë në një industri të caktuar do të jenë të një grupmoshe të caktuar? Marketingu tradicional ju ofron pak ndihmë kur bëhet fjalë për personalizimin e fushatës tuaj dhe shënjestrimin e një klienti specifik. Edhe pse mund të përdorni teknikat tradicionale të marketingut për të tregtuar në segmente të caktuara, ju nuk mund të shkoni pas klientëve të synuar. Kur përdorni reklama në internet, keni mundësinë, që jo vetëm të arrini në llojin e duhur të klientëve, por gjithashtu t’u tregoni atyre oferta që janë përshtatur ndaj tyre.

Lexo: Strategjitë e marketingut që duhet të përdorë një startup për të arritur sukses

  • Pamundësia për të zbuluar detajet e plota të çmimeve

Në nivelin bazë, marketingu tradicional asnjëherë nuk ka arritur të tërheqë njerëz bazuar në çmime me zbritje ose shitje të veçanta. Sidoqoftë, kur vjen puna për të ofruar më shumë opsione unike, të personalizuara të çmimeve, ju mund të godisni aty ku duhet.

  • Matja e dobët e fushatës

Kur ekzekutoni një strategji tradicionale të marketingut, është thelbësore të dini se sa efektive është të siguroheni që nuk po investoni në drejtimin e gabuar. Fatkeqësisht, rezultatet që merrni nga marketingu tradicional nuk mund të maten me lehtësi dhe efikasitet. Sidoqoftë, kur filloni një fushatë të marketingut në internet, mund të identifikoni me lehtësi se ku po gaboni dhe nëse është i suksesshëm apo jo. Kjo vetëm e bën marketingun dixhital shumë më të mirë se sa homologu i tij tradicional.

Lyfe Marketing

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0