Strategjitë e marketingut që duhet të përdorë një startup për të arritur sukses

Strategjitë e marketingut që duhet të përdorë një startup për të arritur sukses


Marketingu është thelbësor për të gjitha bizneset, por akoma dhe më i rëndësishëm për startup-et. Nëse njerëzit nuk e njohin startup-in tuaj dhe produktet që ai ofron, ata ndoshta nuk do t’i blejnë produktet apo shërbimet tuaja.

Konsiderojini këto pesë strategji për të promovuar biznesin tuaj dhe për të gjeneruar më shumë shitje.

Dërgo email-e
Kjo është një strategji e rëndësishme për të tërhequr klientë për startup-in tuaj pa kosto. Mjafton të siguroni adresat e email të klientëve dhe në këtë mënyrë mund t’ju dërgoni email-e për të promovuar startup-in tuaj. Nëse keni një website për startup-in, përgatisni gjithashtu një newsletter me formularin e regjistrimit në të. Çelësi është që email-et tuaja nuk duhet të kenë përmbajtje komerciale, por duhen të jenë të ndryshme me materiale plotësusese si guida, artikuj Si të…, video dhe grafika informuese. Nëse dërgoni vetëm email-e reklamuese, njerëzit nuk do të duan të marrin më newsleter-in tuaj.

Sponsorizo një event
Pronarët e bizneseve mund të sponsorizojnë evente që lidhen me veprimtarinë e tyre dhe atë çfarë ata ofrojnë. Nëse startup-i juaj është një aplikacion për shëndetin apo mirëqenien, ju mund të sponsorizoni maratona dhe gara vrapi 5 km apo 10 km. Nëse startup-i juaj shet software anti-virus, ndoshta ju mund të sponsorizoni evente për sigurinë kibernetike apo teknologjinë e informacionit (IT).

Nis një blog
Blogging është një strategji e fuqishme që mund të ndihmojë startup-in tuaj të arrijë audiencën e kërkuar. Bizneset që kanë një blog gjenerojnë 126% më shumë vëmendje sesa konkurrentët e tjerë që nuk kanë blogje. Me një blog, ju mund të tërhiqni më shumë trafik organik në faqen tuaj. Sekreti për krijimin e një blogu efektiv është publikimi i përmbajtjeve që audienca juaj dëshiron të lexojë. Nëse përmbajtja është e vlefshme dhe ja vlen të lexohet, motorri i kërkimit do t’ju shpërblejë duke e renditur blogun tuaj të parin në rezultatet e kërkimit. Në këtë mënyrë më shumë vizitorë do të drejtohen në faqe.

Lexo: 7 trendet e marketingut dhe mediave sociale për 2020

Posto në Mediat Sociale
Statistikat tregojnë se më shumë se 2.4 miliardë njerëz i përdorin rrjetet sociale, ndaj është e rëndësishme ta përdorni këtë kanal në marketimin e startup-it tuaj. Kur prezenca e biznesit tuaj në rrjetet sociale rritet, më shumë njerëz do ta shohin dhe do ta njohin atë. Gjithashtu më Facebook Ads, ju mund të krijoni reklama që shfaqen në profilin e përdoruesve.

Përdor reklamat me pagesë të kërkimit
Kërkimi i paguar është bërë një kanal shumë i përhapur për startup-et. Ai i lejon pronarët e bizneseve të blejnë trafik të targetuar nga motorët e kërkimit si Google dhe Bing. Google AdWords dhe Bing Ads janë dy nga rrjetet më të mira të kërkimit, të cilët mundësojnë targetimin me fjalë kyçe me metodë pagese lekë-për-klikim. Duke përdorur njërën nga këto rrjete, mund të krijoni reklama me porosi për startup-in tuaj të cilat do të shfaqen në rezultatet e kërkimit kur dikush kërkon për një fjalë kyçe që lidhet me biznesin tuaj.

Forbes

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0