7 trendet e marketingut dhe mediave sociale për 2020 - Business Magazine Albania

7 trendet e marketingut dhe mediave sociale për 2020


Mediat sociale ndryshojnë shpesh. Ndaj është e rëndësishme të njohim e të përditësohemi me të rejat.

Ndërtimi i një lidhjeje origjinale me audiencën tuaj në internet përmes informacionit të duhur dhe argëtues është gjithmonë standardi i artë në median sociale. Ja disa prej tendencave kryesore të mediave sociale në vitin 2020, të cilave është koha t’u kushtoni vëmendje.

TIKTOK vijon të rritet

TikTok ka 1.5 miliardë përdorues dhe do të vazhdojë të rritet në vitin 2020. Ky aplikacion, që shumë besojnë se është i ngjashëm me Vine (që u ble në 2012 dhe u mbyll më pas nga Twitter në 2017), mund të huazojë popullaritetin e saj. TikTok lejon përdoruesit të sinkronizojnë buzët me muzikën dhe të bëjnë koreografi me këngë të njohura, si dhe pjesë origjinale audio që janë krijuar nga përdoruesit e tjerë. Pika kryesore e TikTok është të ndajë që janë humoristike dhe pozitive dhe që i bëjnë njerëzit të qeshin. Shumë meme dhe këngë janë bërë të njohura për shkak të TikTok dhe tendenca vetëm do të vazhdojë përgjatë 2020.

Do të rritet koha që kaloni duke parë video

Sipas parashikimeve të Videove Online të Agjencisë së marketingut Zenith për vitin 2019, sasia aktuale e kohës së kaluar duke parë video në internet është 84 minuta. Studimi raporton se do të rritet vetëm deri në 100 minuta deri në vitin 2021. Përdoruesit kalojnë mbi 21 ditë në vit që duke parë video, më së shumti në celular.

Më shumë mënyra për të blerë në media sociale

Me Pinterest dhe Instagram që i lejon përdoruesit të blejnë produkte direkt përmes link-eve të blerjeve shpejt dhe me lehtësi, është më e lehtë se kurrë që përdoruesit të blejnë produkte në median sociale. Përmes AddThis, përdoruesit janë të gatshëm të jetojnë në botën e blerjeve në mediat sociale. 78% raportojnë se përdorin Facebook për të zbuluar dhe gjetur produkte të reja për të blerë. 30% thonë se janë të gatshëm të blejnë në platforma si Facebook, Twitter dhe Instagram.

Ju ose dikush tjetër, mund ta mendojë të krijojë një podcast

Koha e shpenzuar për të dëgjuar podcast në një ditë apo javë pritet të vazhdojë të rritet. Për shembull, një podcast vetëm për Ads në Facebook mund të dëgjohet më shumë se sa një podcast i ri për reklamat në mediat sociale në tërësi.

Rritje e përdorimit të AI dhe Chatbot

Përdorimi i inteligjencës artificiale (AI) dhe programimit chatbot për të ndërvepruar me klientët aktualë dhe potencialë do të vazhdojë të rritet si një metodë komunikimi në median sociale. Postimi i lidhur më parë me AddThis tregon se 70% e përdoruesve të mediave sociale do të blinin një produkt përmes një dritareje mesazhi ose chatbot. Kjo mungesë hezitimi paraqet një mundësi të vlefshme për reklamuesit e mediave sociale që dëshirojnë të arrijnë tek klientët në një mënyrë të re.

Lexo: Pesë ligjet e marketingut në mediat sociale

Detoksi digjital do të rritet

Ndërkohë që aplikacionet video dhe ato të rrjeteve sociale si TikTok do të rriten në 2020, shpenzimi i kohës në aplikacione specifike pritet të jetë më i ulët, duke na çuar drejt fenomenit të “detoksit digjital”. Sipas Smart Insights, 29% e përdoruesve heqin aplikacione të mediave sociale nga telefoni i tyre sepse ata ndihen të mbingarkuar.

Mikroinfluencerat do të sjellin ndryshimin

Krahas influencerave, po marrin rëndësi edhe mikro dhe nano influencerat, të cilët po sjellin një rritje të shitjeve online gjithashtu. Studimet kanë treguar që konsumatorët u besojnë ndikuesve (influencuesve) kur bëhet fjalë për rekomandimet dhe rishikimet e produkteve, madje edhe atyre që kanë audiencë më të vogël.

Media sociale vazhdon të ndryshojë në tendencat dhe përdorimin çdo vit. Ndaj, shpenzimi i kohës tani për të mësuar risitë e 2020, mund të ndihmojë fushatat tuaja të marketingut të marrin më shumë famë dhe rezultate.

Këtu janë disa pika që duhet të merrni parasysh:

Përdorimi i videove, mikroinfluencuesve dhe tendencave të tjera të përmendura më lart u mundëson markave të rrisin audiencën në një formë të re.

Ofrimi i produkteve për shitje në platforma shtesë si Facebook ose Pinterest e bën më të lehtë se kurrë për klientët të bëjnë një blerje.

Woobox

 

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0