Pesë ligjet e marketingut në mediat sociale


Marketingu i mediave sociale mund të jetë shumë sfidues për ata pa përvojë të mëparshme. Ju duhet të maksimizoni cilësinë e biznesit tuaj, produktit, markës, ndërsa më e rëndësishmja – maksimizimi dhe shërbimi i klientëve tuaj. Duke ndjekur këto pesë ligje, ju mund të rrisni audiencën tuaj.

  • Ligji i dëgjimit

Sigurohuni të flisni më pak dhe të dëgjoni më shumë. Lexoni dhe bashkohuni me përmbajtjen e diskutimit të audiencës suaj. Vetëm në këtë mënyrë ju mund të krijoni përmbajtjen e duhur për audiencën tuaj dhe ta mbani këtë të fundit gjithmonë të lidhur pas publikimeve tuaja.

  • Ligji i fokusit

Përmbajtja specifike e mediave sociale ndërton një markë të fortë dhe është më e suksesshme se përmbajtja e gjerë që kërkon të jetë gjithçka për të gjithë njerëzit.

Lexo: Marketing tradicional apo marketing dixhital, kë duhet të zgjidhni?

  • Ligji i cilësisë

Është më mirë të keni më pak ndjekës që janë të përfshirë, sesa shumë ndjekës, të cilët nuk janë të angazhuar në faqen tuaj.

  • Ligji i durimit

Sigurohuni që të planifikoni një angazhim afatgjatë; mbani mend, gjërat e mira marrin kohë.

  • Ligji i përzierjes

Sa më e mirë të jetë cilësia e përmbajtjes tuaj, aq më shumë ka gjasa që audienca juaj ta ndajë atë me të tjerët në llogaritë e tyre të mediave sociale. Kjo ndarje e përmbajtjes, do t’ju japë më shumë përparësi në motorët e kërkimit.

The Marketing Agency

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale