Pesë ligjet e marketingut në mediat sociale

Pesë ligjet e marketingut në mediat sociale


Marketingu i mediave sociale mund të jetë shumë sfidues për ata pa përvojë të mëparshme. Ju duhet të maksimizoni cilësinë e biznesit tuaj, produktit, markës, ndërsa më e rëndësishmja – maksimizimi dhe shërbimi i klientëve tuaj. Duke ndjekur këto pesë ligje, ju mund të rrisni audiencën tuaj.

  • Ligji i dëgjimit

Sigurohuni të flisni më pak dhe të dëgjoni më shumë. Lexoni dhe bashkohuni me përmbajtjen e diskutimit të audiencës suaj. Vetëm në këtë mënyrë ju mund të krijoni përmbajtjen e duhur për audiencën tuaj dhe ta mbani këtë të fundit gjithmonë të lidhur pas publikimeve tuaja.

  • Ligji i fokusit

Përmbajtja specifike e mediave sociale ndërton një markë të fortë dhe është më e suksesshme se përmbajtja e gjerë që kërkon të jetë gjithçka për të gjithë njerëzit.

Lexo: Marketing tradicional apo marketing dixhital, kë duhet të zgjidhni?

  • Ligji i cilësisë

Është më mirë të keni më pak ndjekës që janë të përfshirë, sesa shumë ndjekës, të cilët nuk janë të angazhuar në faqen tuaj.

  • Ligji i durimit

Sigurohuni që të planifikoni një angazhim afatgjatë; mbani mend, gjërat e mira marrin kohë.

  • Ligji i përzierjes

Sa më e mirë të jetë cilësia e përmbajtjes tuaj, aq më shumë ka gjasa që audienca juaj ta ndajë atë me të tjerët në llogaritë e tyre të mediave sociale. Kjo ndarje e përmbajtjes, do t’ju japë më shumë përparësi në motorët e kërkimit.

The Marketing Agency

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0