Pesë ligjet e marketingut në mediat sociale
Përditësuar së fundmi: 18/11/2019

Pesë ligjet e marketingut në mediat sociale

Share
nga Ornela Trupja
Nën 18, 2019

Marketingu i mediave sociale mund të jetë shumë sfidues për ata pa përvojë të mëparshme. Ju duhet të maksimizoni cilësinë e biznesit tuaj, produktit, markës, ndërsa më e rëndësishmja – maksimizimi dhe shërbimi i klientëve tuaj. Duke ndjekur këto pesë ligje, ju mund të rrisni audiencën tuaj.

  • Ligji i dëgjimit

Sigurohuni të flisni më pak dhe të dëgjoni më shumë. Lexoni dhe bashkohuni me përmbajtjen e diskutimit të audiencës suaj. Vetëm në këtë mënyrë ju mund të krijoni përmbajtjen e duhur për audiencën tuaj dhe ta mbani këtë të fundit gjithmonë të lidhur pas publikimeve tuaja.

  • Ligji i fokusit

Përmbajtja specifike e mediave sociale ndërton një markë të fortë dhe është më e suksesshme se përmbajtja e gjerë që kërkon të jetë gjithçka për të gjithë njerëzit.

Lexo: Marketing tradicional apo marketing dixhital, kë duhet të zgjidhni?

  • Ligji i cilësisë

Është më mirë të keni më pak ndjekës që janë të përfshirë, sesa shumë ndjekës, të cilët nuk janë të angazhuar në faqen tuaj.

  • Ligji i durimit

Sigurohuni që të planifikoni një angazhim afatgjatë; mbani mend, gjërat e mira marrin kohë.

  • Ligji i përzierjes

Sa më e mirë të jetë cilësia e përmbajtjes tuaj, aq më shumë ka gjasa që audienca juaj ta ndajë atë me të tjerët në llogaritë e tyre të mediave sociale. Kjo ndarje e përmbajtjes, do t’ju japë më shumë përparësi në motorët e kërkimit.

The Marketing Agency



Evente

Një hap drejt Suksesit!

Dhjetor 14, 2019
09:00 - 17:00