“Marketing Kingdom”, eventi ndërkombëtar më i rëndësishëm i marketingut në Shkup të Maqedonisë


Jamal Al Mawed nga Rolls Royce: “Bëhuni shpejt socialë!”

Jamal Al Mawed, PR rajonal dhe Menaxheri i Komunikimeve të Korporatës, në Rolls Royce Motor Cars për Lindjen e Mesme, Afrikën, Azinë Qendrore, Kaukazin dhe Amerikën e Jugut, është një prej spikerave kryesorë në Marketing Kingdom në Shkup të Maqedonisë, një prej eventeve më të mëdha ndërkombëtare të marketingut në Maqedoni, në datat 30 Shtator në Aleksander Palace Hotel në Shkup.

Në rolin e tij si PR rajonal dhe Menaxher i Komunikimeve në Rolls-Royce Motor Cars për Lindjen e Mesme, Afrikë, Azinë Qëndrore, Kaukaz dhe rajonet e Amerikës së Jugut, Jamal Al Mawed vëzhgon komunikimet e brandit nëpër të katër kontinentet dhe mbulon shumë gjuhë. Një emirat me origjinë palestineze dhe britanike, Jamal i lindur në Angli është njohës edhe i gjuhës arabike, me një eksperiencë në terren në mbi 20 shtete. Ai është gjithashtu pjesë e jurisë për Middle East Public Relations Association (MEPRA) Awards dhe Arab Luxury Forum PR Awards, spiker kryesor, i ftuar për leksione në universitete dhe në 2010-n ishte marrësi i MEPRA “Çmimi Komunikuesi i Ri i Vitit”.

Ne së fundmi u ulëm së bashku me Jamal dhe i kërkuam të na japë 5 këshilla për profesionistët e marketingut dhe të komunikimeve të Maqedonisë.

1- Konsumo mediat që po përdor: Ti duhet të lexosh, të shikosh, ndjekësh dhe të shohësh median para se ta përdorësh për të shpërndarë mesazhin tënd. Ti nuk mund të ndërveprosh me një gazetar rreth brandit tënd nëse nuk ke lexuar historitë e tyre ose publikimet e tyre dhe nuk mund të përdorësh një influencues nëse nuk e ndjek atë. Në mënyrë që të kesh shtrirje te audienca ti duhet të bëhesh ajo audiencë, edhe sikur vetëm për pak kohë.

2- Bëhu social- shpejt: Nëse të pëlqen ose jo, mënyra se si bota e konsumon median ka ndryshuar më shumë në këto 5 vitet e fundit se sa nga çdo kohë tjetër në historinë tonë, pas shpikjes së shtypit të shkruar modern. Duhet të jesh një përdorues aktiv i këtyre të pestave (Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat, YouTube) nëse planifikon t’i mobilizosh efektivisht në favor të brandit tënd.

3- Bëni biseda: Njerëzit janë më të influencuar nga referencat se nga çfarëdolloj tipi tjetër mesazhi promocional, dhe referencat vijnë nga ‘thashethemet’. Duhet të keni biseda me tipe të ndryshëm njerëzish rreth të gjitha llojeve të temave për të kuptuar saktë sesi WOM funksionon dhe për të frymëzuar veten me pikëpamje të ndryshme. Frymëzimi mund të vijë nga vende të papritura nëse mëson se si të dëgjosh siç duhet.

4- Mos e injoroni shkencën: Mund të bëhesh një komunikues më i mirë duke mësuar rreth bazave të Psikologjisë së Sjelljes, Analizave Vizuale, Shkencave Politike, Filozofisë etj. Ka kaq shumë disiplina të cilat ushqejnë artin e komunikimit, të formulimit të strategjive dhe influencimin- duke kuptuar këto ju jep një avantazh ndaj konkurrentëve tuaj.

5- Praktikoni foljen në publik: Nëse planifikon të ngjitesh në majë të industrisë së PR, do të ketë momente ku do të kesh nevojë të qëndrosh para një audience ose kamerave ose stafit tuaj të brendshëm dhe t’i bindni ata për një ide. Çfarëdolloj frenimi që të keni ose shqetësimesh që të keni rreth të folurit në publik, duhet të punoni me to sepse Mass Komunikimi lidhet me komunikimin ndaj masave.

The Marketing Kingdom Skopje organizohet nga P World, një agjenci maqedonase ndërkombëtare kreative, e cila po organizon evente luksoze biznesi në 30 shtete rreth botës. Edicioni i parë i Marketing Kingdom është organizuar në Zagreb në Mars 2011 dhe që prej asaj kohe eventi është mbajtur në 14 shtete të ndryshme, duke përfshirë Islandën, Egjiptin, Jordaninë, Marokun dhe Azerbaixhanin.

Për më shumë informacione rreth Marketing Kingdom Skopje, ju lutemi të vizitoni uebsajtin zyrtar të eventit: http://www.thepworld.com/pevents/event/135/marketing-kingdom-skopje

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale