Mark Cuban dhe Steve Jobs bien dakord: Gjithçka që dini rreth gjetjes së pasionit tuaj është e gabuar - Business Magazine Albania

Mark Cuban dhe Steve Jobs bien dakord: Gjithçka që dini rreth gjetjes së pasionit tuaj është e gabuar

Pasioni mund të shkaktojë përpjekje. Por, përpjekja gjithashtu mund të ndezë pasion, veçanërisht te sipërmarrësit. Me sa duket Steve Jobs besonte në gjetjen e pasionit. Siç kishte thënë Jobs një herë: “Ju duhet të gjeni atë që doni. Mënyra e vetme për të bërë punë të shkëlqyer është ta doni atë që bëni. Nëse nuk e keni gjetur akoma, vazhdoni të kërkoni.”

Mark Cuban nuk është dakord. Cuban tha: “Një nga gënjeshtrat e mëdha të jetës është ‘ndiqni pasionet tuaja’. ‘Ndiqni pasionin tuaj’ është lehtësisht këshilla më e keqe që mund të jepni ose merrni. “

Kush ka të drejtë? Siç do ta shihni, të dy, veçanërisht kur bëhet fjalë për fillimin dhe ndërtimin e një biznesi.

Për Jobs, pasioni duket se është i pari:

-”Duhet të keni shumë pasion për atë që bëni dhe arsyeja është që bëhet kaq e vështirë saqë nëse nuk e bëni, çdo njeri i arsyeshëm do të hiqte dorë. Ju duhet ta bëni (të ndërtoni një kompani) për një periudhë të qëndrueshme kohore. Nëse nuk e doni vërtet, do të hiqni dorë.”

Lexo: Keni menduar ndonjëherë se si duket një udhëtim me helikopter rreth Marsit? Falë NASA-s së shpejti mund ta zbuloni

Për Cuban, pasioni vjen më vonë:

-”Shumë njerëz flasin për pasionin, por në të vërtetë nuk është ajo në të cilën duhet të përqendroheni. Kur shikoni se ku vendosni kohën tuaj, ku bëni përpjekjen tuaj, kjo tenton të jetë gjëja për të cilat jeni i mirë. Dhe nëse i kushtoni mjaft kohë, prireni të bëheni vërtet të mirë në të. Nëse i kushtoni mjaft kohë dhe bëheni vërtet të mirë. Unë do t’ju tregoj një sekret të vogël: Askush nuk heq dorë nga asgjë në të cilën është i mirë, sepse është kënaqësi të jesh i mirë. Është kënaqësi të jesh një nga më të mirët. Por që të jesh një nga më të mirët, duhet të bësh përpjekje. Mos ndiqni pasionet tuaja. Ndiqni përpjekjen tuaj.”

Në të vërtetë, qasjet e tyre janë më të ngjashme sesa duken.

Para fillimit të Apple, Jobs ishte i apasionuar pas gjërave si mistika Lindore, kaligrafia dhe vallëzimi. Jo teknologji.

Pra, kur Jobs u bashkua me Woz për të shitur tabela qarku kompjuterik, “biznesi” ishte një burim dytësor parash. Kur biznesmeni Paul Terrell i tha Jobs se do të blinte 50 kompjutera për 500 dollarë secili, Jobs thjesht po shfrytëzonte shansin për të fituar edhe më shumë para.

Jobs dalloi një mundësi, e ndoqi atë mundësi dhe në proces gjeti punën e jetës së tij (biznesin).

Kjo është gjithashtu ajo që bën Cuban. Për shembull, inteligjenca artificiale dhe mësimi makinerik. Sipas Cuban, “Trilionierët e parë në botë do të vijnë nga dikush që zotëron A.I. dhe të gjitha derivatet e tij dhe i zbaton ata në mënyra që nuk i kemi menduar kurrë”.

Kjo është arsyeja pse ai përfundoi trajnimet mësimore makinerike të Amazon. Kjo është arsyeja pse ai kaloi kohën e tij duke ndërtuar rrjetet e tij. Kjo është arsyeja pse, në një moment, ai mbajti librin “Machine Learning for Dummies” në tualetin e tij.

-“Sa më shumë që e kuptoj A.I., aq më shumë emocionohem për të”,- tha Cuban.

As Jobs dhe as Cuban nuk pritën derisa të zbulonin pasionet e tyre.

Lexo: Për herë të parë në histori, truri i njeriut lidhet me kompjuterin në mënyrë Wireless

Në vend të kësaj, ata i zhvilluan ato.

Prandaj, sipas një studimi të vitit 2014 të botuar në Academy of Management Journal, i njëjti proces shpesh funksionon për sipërmarrësit.

Ndonëse shumica e njerëzve supozojnë se pasioni sipërmarrës nxit përpjekjen sipërmarrëse, hulumtimet tregojnë se e kundërta është gjithashtu e vërtetë: Pasioni sipërmarrës rritet me përpjekjen.

Sa më shumë punë bëjnë sipërmarrësit në startup-et e tyre, aq më entuziastë bëhen për bizneset e tyre. Ndërsa fitojnë aftësi dhe shijojnë suksese të vogla edhe nëse ato “suksese” përfshijnë vetëm plotësimin e detyrave në listat e tyre të pafundme, pasioni i tyre rritet.

Kështu që po, pasioni mund të shkaktojë përpjekje. Por përpjekja nga ana tjetër mund të ndezë pasion, pasion që shpesh çon në përpjekje edhe më të mëdha. Dhe pasion më të madh. Dhe më pas përpjekje më të madhe.

Dhe një ditë zgjohesh dhe kupton se po bën atë që do. Edhe pse nuk filloi në atë mënyrë.

Nëse dëshironi të filloni një biznes por nuk e keni gjetur “pasionin” tuaj, nuk ka problem. Gjeni një mundësi. Gjeni një boshllëk. Gjeni një mënyrë për të plotësuar një nevojë ose për të zgjidhur një problem, i cili i përshtatet një aftësie që keni ose jeni të gatshëm të bëni përpjekje për t’u zhvilluar.

Pastaj punoni shumë për të shfrytëzuar atë mundësi.

Ndërsa të tjerët janë duke pritur, ju do të veproni. Duke mësuar. Duke fituar aftësi, përvojë dhe ekspertizë të nevojshme për të ndërtuar një biznes të suksesshëm.

Sepse pasioni nuk ka pse të zbulohet.

Pasioni gjithashtu mund të zhvillohet.

Shkenca, njësoj si Jobs dhe Cuban, e provon këtë.

INC

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0