Makinat Apple?! Ndoshta - Business Magazine Albania

Makinat Apple?! Ndoshta

Makinat Apple

Në vitin 2015, Dai Wakabayashi raportoi për The Wall Street Journal se Apple ishte duke punuar në një automjet elektrik. Dhe sot, kompania mund të jetë akoma të paktën gjysmë dekade larg nga momenti kur makinat e saj do të përdoren në rrugë. Por, Apple mund të ketë disavantazhe unike që e bëjnë markën e saj të makinave diçka të pasigurtë.

-“Lajmi më i fundit është se prodhuesi i makinave Hyundai dhe Kia po negocion për të prodhuar automjete Apple në një fabrikë Kia në Gjeorgji”, – raportoi CNBC. Lidhja me një prodhues me përvojë të makinave është me siguri e nevojshme.

Megjithatë, Apple ka qenë në këtë situatë më parë. Rreth pesë vjet më parë, kompania ka punuar në inxhinierinë e makinave me Magna International në Kanada. Ai bashkëpunim nuk shkoi askund sepse projekti i makinës së Apple ka qenë i tmerrshëm.

Kompania ka punësuar në mënyrë të përsëritur persona për nismën e saj të makinave, ka ndryshuar mendim për strategjinë e saj dhe ka pushuar nga puna një bandë njerëzish. Apple gjithashtu ndryshoi mendje, nëse do të përpiqej për makina të cilat drejtohen plotësisht pa shofer dhe nëse duhet të krijonte makinën apo thjesht të projektonte teknologjinë për të. Me sa duket teknologjia pa drejtues është përsëri në diskutim.

Asnjëherë mos u mbështetni tek Apple. Steve Jobs krijoi IPhone-in në një botë e cila u  befasua nga ai, por predispozita e kompanisë për fshehtësi dhe kënaqësi nuk – ose nuk duhet – të zbatohet për makinat pa shofer.

Një makinë pa shofer duhet të testohet në mënyrë rigoroze në rrugët publike dhe të fitojë besimin e rregullatorëve dhe publikut. Apple duhet të krijojë një ushtri aleatësh në hartën rrugore të produkteve të saj – diçka që nuk e bën në të njëjtën masë me partnerët e saj të produkteve të tjera. (Apple ka kryer prova në rrugë pa makina, por shumë më pak se të tjerët.)

E gjithë flota e G.M. mund të bëhet elektrike para se Apple të nxjerrë një makinë të vetme nga fabrika.

The New York Times

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0