Makinat Apple?! Ndoshta - Business Magazine Albania

Makinat Apple?! Ndoshta

Makinat Apple

Në vitin 2015, Dai Wakabayashi raportoi për The Wall Street Journal se Apple ishte duke punuar në një automjet elektrik. Dhe sot, kompania mund të jetë akoma të paktën gjysmë dekade larg nga momenti kur makinat e saj do të përdoren në rrugë. Por, Apple mund të ketë disavantazhe unike që e bëjnë markën e saj të makinave diçka të pasigurtë.

-“Lajmi më i fundit është se prodhuesi i makinave Hyundai dhe Kia po negocion për të prodhuar automjete Apple në një fabrikë Kia në Gjeorgji”, – raportoi CNBC. Lidhja me një prodhues me përvojë të makinave është me siguri e nevojshme.

Megjithatë, Apple ka qenë në këtë situatë më parë. Rreth pesë vjet më parë, kompania ka punuar në inxhinierinë e makinave me Magna International në Kanada. Ai bashkëpunim nuk shkoi askund sepse projekti i makinës së Apple ka qenë i tmerrshëm.

Kompania ka punësuar në mënyrë të përsëritur persona për nismën e saj të makinave, ka ndryshuar mendim për strategjinë e saj dhe ka pushuar nga puna një bandë njerëzish. Apple gjithashtu ndryshoi mendje, nëse do të përpiqej për makina të cilat drejtohen plotësisht pa shofer dhe nëse duhet të krijonte makinën apo thjesht të projektonte teknologjinë për të. Me sa duket teknologjia pa drejtues është përsëri në diskutim.

Asnjëherë mos u mbështetni tek Apple. Steve Jobs krijoi IPhone-in në një botë e cila u  befasua nga ai, por predispozita e kompanisë për fshehtësi dhe kënaqësi nuk – ose nuk duhet – të zbatohet për makinat pa shofer.

Një makinë pa shofer duhet të testohet në mënyrë rigoroze në rrugët publike dhe të fitojë besimin e rregullatorëve dhe publikut. Apple duhet të krijojë një ushtri aleatësh në hartën rrugore të produkteve të saj – diçka që nuk e bën në të njëjtën masë me partnerët e saj të produkteve të tjera. (Apple ka kryer prova në rrugë pa makina, por shumë më pak se të tjerët.)

E gjithë flota e G.M. mund të bëhet elektrike para se Apple të nxjerrë një makinë të vetme nga fabrika.

The New York Times

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0