"Ma shit këtë stilolaps," ja si t'i përgjigjeni! - Business Magazine Albania

“Ma shit këtë stilolaps,” ja si t’i përgjigjeni!


I mbani mend besoj këto skena. Këto skena janë klasike. Leonardo DiCaprio, në rolin e brokerit Jordan Belfort në “Ujku i Uoll Stritit” (The Wolf of Wall Street), nxjerr një stilolaps nga xhepi i tij dhe sfidon drejtuesit e lartë të shitjeve që t’ia shesin atij atë stilolaps.

Duket një sfidë e vërtetë për çdo profesionist shitjesh, ёshtё lloji i pyetjes që ndan një shitës të vërtetë nga dikush që nuk ka për ta arritur kurrë target-in e tij. Jo pa arsye është një teknikë tepër e përhapur nё stafet e rekrutuesve në kompanitë në SHBA. Pse të lodhesh me një pyetje të vështirë interviste për punë kur Martin Scorsese ta jep në dorë një të tillë?

Është ende një pyetje e mirë, jo sepse është e vështirë por sepse është e thjeshtë dhe nëse punonjësi juaj nuk e di përgjigjien, atëherë mbase ai/ajo nuk i ka bazat e shitjes.

E gjitha qëndron te një marifet i thjeshtë.

Duhet të njohësh blerësin.

Belfort në film, tashmë një folës frymëzues, e shpjegoi strategjinё e tij. Nëse do të shesësh stilolapsin, i bën pyetje blerësit. Ti e pyet se sa kohë ka qё kërkon për një stilolaps, përse e kërkon një stilolaps, çfarë do të thotë për të tё ketë një stilolaps. Nëse një kandidat potencial fillon të tё bëjë pyetje, mund të jesh i sigurtë se ai e di se çfarë po bën.

Nuk është një marifet i ri. Spikeri i parë i shitjeve që kam parë ndonjëherë ishte Zig Ziglar, dhe askush nuk dinte më shumë rreth shitjeve dhe suksesit më shumë se ç’dinte ai. Ja një histori rreth Zig Ziglar i intervistuar nga Johnny Carson:
Carson drejton gishtin drejt tavllës së duhanit mbi tryezë dhe thotë: “Thonë se je shitësi më i mirë në botë. Ma shit mua atë tavëll.”

Ziglar mendohet për një sekondë dhe përgjigjet: “Para se ta bëj atë, duhet të di arsyen sepse e do tavllën.”

Carson e shikon tavllën. “Mendoj se është prodhuar mirë, është e lezeçme dhe është një tavëll e mirë.”

“OK,” thotë Ziglar, “por duhet të më thuash se çfarë vlere i jep ti.”

“Nuk e di,” thotë Carson. “Mendoj se për 20$ ia vlen.”

Ziglar buzëqesh. “U shit,” thotë më pas ai.

Në praktikë, prezantimet rrallëherë shkojnë kaq lehtë, dhe kur shet, të duhet të bësh më shumë punë.

Kështuqë hapi tjetër pas bërjes së pyetjeve të duhura për të njohur blerësin është të ndërtosh një lidhje emocionale. Ti mund ta bësh këtë me një histori.

Kur presidentët firmosin traktate, ata përdorin stilolapsa të ndryshëm për çdo firmë dhe më pas ia japin stilolapsin njërit prej njerëzve që ndihmuan që ajo marrëveshje të nënshkruhet. Më pas stilolapsi bëhet një suvenir. Kjo u sjell në mend atyre një moment historik.

E njëjta gjë ndodh me stilolapsin që i intervistuari po ia shet intervistuesit. Nuk është thjesht një stilolaps. Është stilolapsi që intervistuesi e përdori për të firmosur marrëveshjen e fundit dhe ndërtoi biznesin e tij. Stilolapsi është i lirë, por kujtimet…ato janë të vlefshme për një ujdi.

Nuk ka rëndësi se çfarë shet; duhet të njohësh blerësin, dhe duhet t’i japësh një histori që ndërton një lidhje emocionale me produktin.

https://www.youtube.com/watch?v=ftFAbPnNYrg&feature=youtu.be

 

/Shkruar nga Joel Comm dhe publikuar nga Inc.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0