Linkedin, platforma sociale e mbi 400 milionё profesionistëve në kërkim të një rrjeti apo vendi pune, ka ndërmarrë hapa të bujshëm muajt e fundit pas raporteve financiare të dobëta dhe rritjes në rënie.
Pak ditë përpara publikimit të raportit të parë të 2016-tës, LinkedIn zgjodhi të prezantonte versionin e ri të platformës dhe aplikacionit Recruiter. Versioni i ri i zbuluar në Tetor të 2015-tës, sjell një ndërfaqe të re dhe funksionalitete të reja të kërkimit dhe sugjerimeve inteligjente. Si pjesë e vizionit të rrjetit social për të angazhuar më shumë përdoruesё në shërbimet e tij me pagesë, Linkedin është duke ofruar falas shërbimin e ri për 80% të 41,000 kompanive të abonuara aktualisht në platformën Recruiter.
Një vit nga blerja e Lynda për 1.5 miliardё dollarё, Linkedin po bën të pamundurën që të bindë investitorët se rritja dhe diversiteti në produkte është shumë afër. Po ditën e djeshme Linkedin prezantoi aplikacionin më të ri, Linkedin Students, me një gamë të gjërë përmbajtjesh për të rinjtë si ese rreth karrierës dhe lidershipit shoqëruar nga sugjerime për vende pune dhe këshilla për ndërtimin e një profili profesional.
Kjo lëvizje është shumë e rëndësishme nëse kemi në konsideratë se 22% e përdoruesve të Linkedin janë pikërisht të rinjtë. Por është platforma e rekrutuesve ajo që ushqen më së shumti shpresat e rrjetit social profesional për më shumë përdorues.
Një nga problematikat kryesore gjatë kërkimit të burimeve njerëzore në platformën Recruiter kanë qenë pikërisht mungesa e opsioneve specifike të kërkimit. Tani me versionin e ri, rekrutuesit mund të kërkojnë bazuar në cilësi specifike, tituj specifikё profesioni dhe në profilin LinkedIn.
Me pak fjalë aplikacioni tani do të analizojë profilet e 414 milionё anëtareve të rrjetit social për të gjetur personin e duhur në mesin e kandidatëve. Kërkimi mund të bazohet në titullin e vendit të punës, vendndodhjen, aftësitë, kompanitë për të cilat kanë punuar, shkollën që kanë ndjekur e shumë të tjera.
Linkedin tha për Venture Beat se efikasiteti i platformës së re ka ndikuar pozitivisht kjo për vetë faktin se numri i kërkimeve ka rënë me 17 % ndërsa është rritur me 42 % numri i shikimeve të profileve. Dhe falë grafikut ekonomik, rezultatet e paraqitura do të jenë akoma edhe më të detajuara dhe specifike. Çdo gjë është ndërtuar që ta bëjë proçesin e rekrutimit jo vetëm më efikas, por edhe më inteligjent.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.