Ky startup do iu kursejë mijëra dollarë në faturimet mjekësore - Business Magazine Albania

Ky startup do iu kursejë mijëra dollarë në faturimet mjekësore


Remedy, një startup i lançuar ditën e enjte, është duke u përpjekur që të transformojë faturimet mjekësore. Pjesërisht për arsye të kompleksitetit të sistemit shëndetësor të SHBA-së, amerikanët paguajnë 120 miliardë $ në vit për shkak të mbifaturimve dhe gabimeve në faturimet mjekësore, thotë Remedy. Kompania kërkon të kombinojë teknologjinë me ekspertë të faturimit mjekësor për t’u kursyer konsumatorëve miliarda dollarë.

Klientët mund të zgjedhin të lidhin sigurimin e tyre në shërbim të Remedy. Pasi konsumatorët të nënshkruajë një formular HIPAA (Health Insurance Portability and Accountability Act), Remedy do të jetë i autorizuar të kontrollojë faturat mjekësore nga viti i kaluar dhe të gjitha faturat e ardhshme për të parë se ku konsumatorët janë mbi faturuar.

Këto gabime mund të jenë çdo gjë nga mijëra mbifaturime për një operacion te shembulli që Remedy pëlqen të japë- një njeri i faturuar gabimisht për një test shtatzënie. Sistemi do të kontrollojë çdo faturë nga pagesa $ 20 deri te një operacion që kushton mijëra dollarë.

Është e vështirë që individët të gjejnë këto lloj gabimesh vete, sepse faturat mjekësore janë mjaft të errëta. Faturat në përgjithësi nuk janë të detajuara dhe procedurat shpesh janë shkruajtur në kode numerike.

“Familjet ndjejnë barrën e shpenzimeve të kujdesit shëndetësor dhe ne nuk kemi shumë dukshmëri në atë që po ndodh”, ka thënë Remedy CEO Victor Echevarria për Mashable.

ky-startup-do-iu-kurseje-mijera-dollare-ne-faturimet-mjekesore-businessmagRemedy kërkon informacionin e ruajtur për faturimet nga spitalet dhe sheh që ato janë kode, matematikë rreth faturave të sigurimeve dhe sa kërkesa janë përpunuar për të gjetur gabimet.

“Ne kemi një sistem tepër të komplikuar,” tha Echevarria. “Mjeku merr shënime, të cilat janë transferuar në një rekord elektronik shëndetësor, për faturuesit, për kompanitë e sigurimit dhe ndonjëherë ka edhe një tjetër ndërmjetës. Vetëm rrjedha e informacionit të duket si një lojë e shtrembëruar”.

Përderisa nuk është ofruar ndonjë siguri, Remedy vetëm e bën të sigurt që ajo të përputhet me HIPAA, ligji që rregullon privatësinë e informacionit mjekësor. Përdoruesit e Remedy autorizojnë kompaninë që të veprojë si “përfaqësues personal” i tyre dhe për të hyrë në informacionet e tyre shëndetsore.

Remedy ka qenë në versionin beta që nga maji. Echevarria thotë se qindra pjesëmarrës në kompani kanë gjetur gabime të mëdha në faturimin e tyre.

Kompania merr një komision prej 20 për qind nga të gjitha kursimet që ju gjen në llogarinë tuaj – kështu që nëse fatura jote është nga $ 500 në $ 400, ju do t’i paguani Remedy $ 20. Ky 20 për qind, megjithatë, është i mbuluar në $ 99. Pra, nëse ju jeni mbifaturuar mijëra $, nuk do t’i detyroheni Remedy mijëra $.

Lançimi i plotë i startup kësaj jave do t;a vendosi atë në dispozicion për konsumatorët me të gjitha llojet e sigurimit shëndetësor, tha Echevarria. Njerëzit të cilët janë të pasiguruar mund të paraqesin faturat e tyre mjekësore me anë të Remedy.

Kompania ka ngritur $ 1.9 milionë në fondet që nga viti 2015.

 

burimi: mashable.com

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0