Kurorëzohet faza e parë e projektit për fabrika prodhimi të markës 'Made in Albania' - Business Magazine Albania

Kurorëzohet faza e parë e projektit për fabrika prodhimi të markës ‘Made in Albania’


Krijimi i markës shqiptare dhe sidomos për këpucët ka qenë edhe trajnimi i të rinjve shqiptarë, i cili u kurorëzua si fazë e parë e projektit, për kalimin nga fabrika fason në fabrika prodhimi të markës “Made in Albania”.

Në takimin e përbashkët mes Ministrisë së Mirëqenies Sociale, Ministrisë së Financave, Ambasadës Italiane si dhe kompanisë, e cila po eksperimenton për herë të parë në prodhimin e këpucëve si markë shqiptare, u bë edhe certifikimi i të rinjve.

Në fjalën e tij, ministri i Mirëqenies Sociale dhe Rinisë, Blendi Klosi, u shpreh se arsimimi profesional është rruga e sigurtë për shërimin e një sërë problemesh sociale.

“Kemi arritur që nëpërmjet këtij projekti dhe nëpërmjet disa fondeve të lëna diku të borxheve të vjetra të qeverisë shqiptare për qeverinë italiane e transformojnë një mekanizëm fitmiprurës për qindra e qindra të rinj shqiptarë. Kjo nëpërmjet mekanizmit që ne po e promovojmë me kaq forcë prej shumë kohësh”, tha Klosi

Ministri i Financave, Arben Ahmetaj u shpreh se arsimi profesional është përpjekje për të rritur punësimin si dhe për të rritur kapitalin shqiptar.

“Është një shembull i vogël, por shumë domethënës ajo që Ministria e Mirëqenies, programi IADSA, Qeveria Italiane, Qeveria Shqiptare, Ministria e Financave dhe sipërmarrja tregojnë me këtë event, është një përpjekje e drejtpërdrejtë për të rritur punësimin dhe për të rritur vlerën e punës e të kapitalit shqiptar”, tha Ahmeti.

Ambasadori i Italisë, Alberto Cutiglio, u shpreh se projekti për dizenjatorët e rinj u financua nga programi IADSA.

“Jam i lumtur që ky projekt parapriu edhe reformën profesionale e ndërmarrë nga qeveria shqiptare, një reformë, e cila është në gjendje të orientojë të rinjtë drejt kërkesave të reja të tregut”, u shpreh Alberto Cutillo.

Nëpërmjet trajnimit dhe kalimit nga kompani fason në kompani që prodhojnë markën e tyre është dhe sfida e radhës për biznesin shqiptar.

Për më shumë mund të shikoni dhe videon e mëposhtme.

burimi: shqiptarja.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0