Kultura e sipërmarrjes tek gratë, përbërës për inovacion - Business Magazine Albania

Kultura e sipërmarrjes tek gratë, përbërës për inovacion

inovacion

Zhvillimi i ideve novatore që kërkojnë të revolucionarizojnë tradicionalen është emëruesi i përbashkët në ekosistemin e sipërmarrjes, një element që nuk ka gjini. Megjithatë, pjesëmarrja e femrave është kyçe në zhvillimin e një kulture sipërmarrëse në nivel global.

Sipas të dhënave nga Shoqata Globale e Kërkimeve të Sipërmarrjes, në kontinentin amerikan, përqindja më e lartë e femrave sipërmarrëse gjendet në rajonin e Amerikës Latine, një tregues që na bën të reflektojmë mbi kontributet e tyre të vazhdueshme në inovacionin dhe zhvillimin e industrive të ndryshme, dhe veçanërisht rëndësia e tij në ndërtimin e fortë të kompanive, të cilat po krijohen dhe po ndikojnë pozitivisht në shoqëri.

Edhe vetë Banka Botërore zbulon rëndësinë e promovimit të një kulture sipërmarrëse tek gratë, pasi informacionet nga agjencia tregojnë se, në vitin 2020, një në tre pronarë biznesi ishin gra.

Në kontekstin aktual të pandemisë së shkaktuar nga COVID-19, ekonomitë e vendeve po kërkojnë mekanizma për të rikuperuar ritmin dhe për t’u rikthyer në nivelet e prodhimit dhe konsumit para kësaj krize shëndetësore, atëherë kur sipërmarrja merr një rol themelor në promovimin e rimëkëmbjen ekonomike për kombet dhe në nxitjen e një kulture të inovacionit midis grave për të lehtësuar pjesëmarrjen e tyre në shfaqjen e njësive të reja të biznesit.

Gratë sipërmarrëse ofrojnë potencial të fortë për të kontribuar në krijimin e vendeve të punës, rritjen dhe konkurrencën. Në këtë kontekst, talenti femëror dallohet përtej multitasking, në të paturit e një pulsi kreativ për të zhvilluar ide, për të bashkuar forcat mes talenteve të ndryshme dhe një vizion kritik për zgjidhjen e problemeve të përditshme.

Lexoni: Edona Bilali, ministrja në krah të sipërmarrjes

Për shembull, në sektorët tradicionalë si financat, pasuritë e paluajtshme dhe teknologjia, roli i grave ka qenë i një rëndësie të madhe në promovimin e bizneseve elastike dhe krijuese. Fakti i një konvergjence dhe shkëmbimi inovacionesh ofron një mori perspektivash për zgjidhjet dhe projektet më inovative në sektorë të ndryshëm ekonomikë.

Promovimi i një kulture sipërmarrëse brenda çdo vendi përfshin gjithashtu një sërë veprimesh të vazhdueshme nga ata që marrin vendime, për të promovuar lidershipet që nga ana e tyre ndërtojnë ekipe multikulturore, ndër breza dhe multidisiplinare për të ndikuar pozitivisht në shoqëri.

Sipërmarrësit janë gjithashtu agjentë të ndryshimit dhe luajnë një rol në krijimin e vendeve të punës, gjë që na tregon potencialin e ideve inovative. Siç shihet, gratë kanë marrë një rëndësi të madhe në krijimin e kompanive dhe sipërmarrjes, falë kësaj është mundur të kapërcehen disa pengesa që nuk i kanë lejuar gratë të kenë një rol udhëheqës në biznes.

Njohja dhe promovimi i grave në biznes do të ndihmojë në të ardhmen që gjithnjë e më shumë gra të dëshirojnë të jenë pjesë ose të duan të ndërmarrin iniciativa, kjo nuk sjell asgjë tjetër veçse dobi, në mënyrë që në të ardhmen gratë dhe burrat të kenë të njëjtin projeksion dhe mundësi, por mbi të gjitha, një mjedis të favorshëm për të ndërmarrë iniciativa me perspektivë gjinore.

/entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0