Kryedizajneri i Mercedes-Benz: "Ndoshta për pak vite do të zëvendësohem nga AI" - Business Magazine Albania

Kryedizajneri i Mercedes-Benz: “Ndoshta për pak vite do të zëvendësohem nga AI”

Kryedizajneri i Mercedes-Benz: "Ndoshta për pak vite do të zëvendësohem nga AI"
~3 minuta lexim

Kryedizajneri i Mercedes-Benz, Gorden Wagener, beson se inteligjenca artificiale do të luajë një rol gjithnjë e më dominues në dizajnin e automobilëve, duke evoluar potencialisht deri në pikën ku AI do të jetë përgjegjëse për pothuajse të gjitha aspektet e procesit krijues.

Në një intervistë Wagener pranoi se dizajni i drejtuar nga AI është ende në fazat e tij fillestare, por theksoi se Mercedes ka filluar tashmë të integrojë AI-në në rrjedhën e punës së dizajnit. Ai parashikoi se AI do të transformojë rrënjësisht dizajnin e automobilëve dhe sugjeroi që brenda një dekade, teknologjia mund të bëjë shumicën e dizajnerëve të makinave të panevojshëm. Ai pranoi se, për momentin, 99% e dizajneve të gjeneruara nga AI janë “të dobëta”, por 1% i mbetur është “i mirë” dhe përmirësohet çdo ditë.

“Pasardhësi im do të jetë një makinë dhe do të kushtojë shumë më pak se paga ime,” u shpreh ai duke qeshur. Përtej automobilëve, Wagener kohët e fundit ka zgjeruar ndikimin e tij në dizajn duke përfshirë kulla apartamentesh luksoze me markën Mercedes-Benz në Dubai dhe Miami. Megjithatë, fokusi i tij kryesor mbetet e ardhmja e dizajnit të makinave, ku AI pritet të bëhet një mjet i pazëvendësueshëm.

Lexo edhe:Posta Ultra: Udhëheqëse në revolucionin e transportit të gjelbër

Gjatë intervistës, Wagener iu përgjigj gjithashtu kritikave rreth dizajneve të fundit të automjeteve elektrike të Mercedes-Benz, veçanërisht sedan-it EQS, i cili ka pasur shitje të ngadalta. Forma e EQS-së, e ngjashme me një “jelly bean” dhe e projektuar për aerodinamikë, u përshkrua nga Wagener si “progresive” dhe ndoshta përpara kohës së saj. Megjithatë, Mercedes duket se po largohet nga ky stil dizajni, duke zgjedhur që EV-të e ardhshme të ngjajnë më shumë me modelet e tyre me benzinë.

Wagener shprehu gjithashtu skepticizëm për prevalencën në rritje të ekraneve dixhitale në brendësinë e makinave moderne. Pavarësisht se Mercedes-Benz krenohet me një nga ekranet më të mëdha automobilistike – Hyperscreen 56 inç – ai vuri në dyshim rolin e tyre në luksin e vërtetë. “Ekranet nuk janë luks,” tha ai, duke theksuar se Mercedes-Benz do të përqendrohet më shumë te mjeshtëria dhe sofistikimi në modelet e ardhshme.

Ai shtoi se klientët priren t’i shohin EV-të si pajisje elektronike, ndërsa makinat me benzinë i konsiderojnë si objekte të qëndrueshme dhe të përjetshme, të ngjashme me orët Chrono. Wagener sugjeroi se Mercedes-Benz do të dallojë EV-të e tij duke i bërë ato të ndihen më shumë si një shtëpi inteligjente sesa si një telefon celular, veçanërisht me avancimin e teknologjisë së vetë-drejtimit. Megjithatë, ai theksoi se perspektiva e një makine plotësisht autonome është ende larg.

MA

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Suksesi është përbërja e vogël e përpjekjeve të përsëritura çdo ditë.”
— Robert Collier
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0