[Pjesë të shkëputura nga libri: Suksesi në Shitje – Denis Gafuri]
Udhëheqësit e kompanisë kanë përgjegjësinë për edukimin e punonjësve, për vlerat dhe vizionin e kompanisë. Së pari, punonjësit duhet ta dinë pse kompania e bën atë që bën. Kur punonjësit janë të lidhur emocionalisht me vizionin, besojnë në atë që bëjnë, janë të përkushtuar dhe besnikë ndaj kompanisë. Angazhimi pastaj do të rrjedhë në mënyrë natyrale.
Një studim për suksesin, i bërë në Harvard, me shitësit më të mirë, i tregon të gjitha atributet që ndërlidhen me qëndrimet e tyre:
- Të gjithë ata kanë vetëbesim dhe vetëvlerësim;
- Ata pranojnë tërësisht përgjegjësinë për rezultatet e tyre;
- Ambicia dhe dëshira e tyre për të shitur është mbi normalen;
- Ata kanë nivel të lartë të ndjeshmërisë ndaj konsumatorëve;
- Ata janë të përkushtuar për arritjen e qëllimit;
- Ata kanë dëshirë të jashtëzakonshme për të korrur sukses;
- Ata besojnë tek vetja, tek produkti dhe tek kompania e tyre;
- Ata janë të sinqertë me konsumatorët e tyre dhe me vetveten;
- Ata kanë prirje të krijojnë raport – me këdo;
- Ata vazhdimisht investojnë tek vetja e tyre – duke lexuar, hulumtuar në internet dhe duke ndjekur seminare e trajnime.
Rezervo librin tënd në:
[email protected] ose +383 (0) 49 893 693
Lexo: Facebook i shtyn skeptikët drejt mohimit të ndryshimeve klimatike
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.