Krijo dhe komuniko vizionin e kompanisë - Business Magazine Albania

Krijo dhe komuniko vizionin e kompanisë

vizion

[Pjesë të shkëputura nga libri: Suksesi në Shitje – Denis Gafuri]

Udhëheqësit e kompanisë kanë përgjegjësinë për edukimin e punonjësve, për vlerat dhe vizionin e kompanisë. Së pari, punonjësit duhet ta dinë pse kompania e bën atë që bën. Kur punonjësit janë të lidhur emocionalisht me vizionin, besojnë në atë që bëjnë, janë të përkushtuar dhe besnikë ndaj kompanisë. Angazhimi pastaj do të rrjedhë në mënyrë natyrale.

Një studim për suksesin, i bërë në Harvard, me shitësit më të mirë, i tregon të gjitha atributet që ndërlidhen me qëndrimet e tyre:

  • Të gjithë ata kanë vetëbesim dhe vetëvlerësim;
  • Ata pranojnë tërësisht përgjegjësinë për rezultatet e tyre;
  • Ambicia dhe dëshira e tyre për të shitur është mbi normalen;
  • Ata kanë nivel të lartë të ndjeshmërisë ndaj konsumatorëve;
  • Ata janë të përkushtuar për arritjen e qëllimit;
  • Ata kanë dëshirë të jashtëzakonshme për të korrur sukses;
  • Ata besojnë tek vetja, tek produkti dhe tek kompania e tyre;
  • Ata janë të sinqertë me konsumatorët e tyre dhe me vetveten;
  • Ata kanë prirje të krijojnë raport – me këdo;
  • Ata vazhdimisht investojnë tek vetja e tyre – duke lexuar, hulumtuar në internet dhe duke ndjekur seminare e trajnime.

Rezervo librin tënd në:

[email protected] ose +383 (0) 49 893 693

Lexo: Facebook i shtyn skeptikët drejt mohimit të ndryshimeve klimatike

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0