Kreativiteti nuk është vetëm diçka me të cilën keni lindur, është një aftësi që mund ta zhvilloni. Ja si! - Business Magazine Albania

Kreativiteti nuk është vetëm diçka me të cilën keni lindur, është një aftësi që mund ta zhvilloni. Ja si!

Kreativitet

Që një markë të mbijetojë dhe të lulëzojë në një treg konkurrues, ajo duhet të shfrytëzojë fuqinë e kreativitetit dhe inovacionit. Kur një markë pushon së inovuari, ajo rrezikon të bëhet e zakonshme dhe të humbasë tërheqjen e saj unike, duke ia dorëzuar kështu pjesën e saj të tregut një konkurrenti më imagjinativ.

Ndryshe nga besimi popullor, kreativiteti nuk është një dhuratë e rrallë që u jepet disa individëve të zgjedhur “artizantë”. Në vend të kësaj, ajo duhet të konsiderohet si një aftësi që çdokush, duke përfshirë ju, mund ta përmirësojë dhe zhvillojë. Gjithçka që duhet është praktikë dhe një kuptim më i thellë se si funksionon truri dhe vetëdija.

Çfarë është kreativiteti?

Kreativiteti është aftësia për të gjeneruar ose njohur ide, modele, mundësi për të sjellë rezultate të reja. Të bëhesh më kreativ nënkupton shkëputjen nga të menduarit logjik, linear dhe përqafimin e natyrës jolineare të ndërgjegjes, si individualisht dhe kolektivisht.

Për të shfaqur më tej këtë natyrë jolineare të krijimtarisë, le të eksplorojmë procesin krijues në një sekuencë lineare me katër hapa duke filluar me:

  1. Fillimi: Fillimisht duhet të plotësohen mendimet me informacionin, mjetet dhe aftësitë me të cilat do të bëhesh krijues, zakonisht me një vizion të rezultatit që dëshirohet.
  2. Shoqërimi i lirë: Hapi tjetër është të lihen idetë të inkubohen dhe të lidhen lirshëm me njëra-tjetrën. Kjo mund të përfshijë meditimin e qëllimshëm të ideve dhe të bërit diçka krejtësisht të palidhur, duke u kthyer në përpjekjen krijuese më vonë. Përqafimi i shpërqendrimeve pozitive inkurajohet!
  3. Frymëzimi: Duke qenë se është bërë përgatitje e mjaftueshme mendore dhe gjendja shpirtërore e lejon të shoqërohesh lirisht, në mënyrë të pashmangshme do të gjendet ajo shkëndija e frymëzimit, një ide e re për të sjellë rezultatin e dëshiruar.
  4. Ekzekutimi: Së fundi, vjen testimi i ideve. Përsëriten hapat 1 ose 2 për të rafinuar idetë, ose rezultatet e dëshiruara.

Siç u përmend në hapin 3, gjetja e shkëndijës të frymëzimit varet nga sa mirë  ushqehet mendja me informacionin dhe mjetet me të cilat krijohet dhe gjendja e mendjes përpara se të kalohet në procesin krijues.

Emocionet e matura dhe të shkallëzuara

Përvojat emocionale prodhojnë energji elektrike në trup dhe fuqia e energjisë në fjalë mund të matet në një shkallë logaritmike. Sado të çmendura dhe të paarsyeshme që mund të duken emocionet, një rend i fshehur mund të gjendet në çrregullimin tonë dhe ne mund të punojmë për të optimizuar jetën për kreativitet dhe frymëzim të shtuar.

Lëvizja nga forca në rrjedhë

Në një botë ku ne shpesh nxitojmë dhe stresojmë veten në mënyrë hiperaktive për t’i bërë gjërat të ndodhin, harrojmë se gjetja e harmonizimit me frymëzimin përfshin lëshimin dhe lejimin e gjërave të shpalosen dhe të bien në vendin e tyre natyrshëm. Kjo energji hiperaktive dhe emocionet negative që e ushqejnë atë janë të përhapura në kulturën e sotme të punës dhe janë kundërproduktive për të qenë vërtet krijues.

Më poshtë janë katër këshilla që ndihmojnë të lëvizësh nga forca në rrjedhë:

  1. Përqafoni qetësinë: Mësoni të uleni me veten dhe të mos bëni asgjë. Kreativiteti ka të bëjë më pak me të vepruarit aktiv dhe më shumë me lejimin e mendjes suaj të zbulohet spontanisht.
  2. Kuptoni arsyen tuaj: Neuroshkenca moderne ka treguar se të jetuarit në qëllim angazhon trurin limbik, i cili rregullon sjelljen, vendimmarrjen, motivimin, rregullimin emocional dhe përpunimin. Në të kundërt, fokusimi në veprime ndërvepron me neokorteksin, i cili është përgjegjës për mendimin racional dhe përpunimin analitik. Përafrimi me misionin pas punës është kështu më i fuqishëm se sa të punoni për hir të punës.
  3. Shkëputeni nga egoja juaj: Kur nuk kontrollohet, egoja bën të jetosh në një gjendje mbijetese. Të udhëhequr nga emocionet  primare të dëshirës, ​​ankthit, zemërimit dhe krenarisë, krijohen situata që përjetësojnë këto gjendje dhe pengojnë të aksesojmë krijimtarinë e vërtetë në jetë. Çelësi i shkëputjes është të kuptohen bindjet kufizuese për veten apo botën, si dhe zëvendësimi i tyre me parime dhe vlera më të larta.
  4. Jini në shërbim: Nëse qëllimi juaj i vetëm është të merrni nga bota dhe të mos kontribuoni në të, do të qëndroni në modalitetin e mbijetesës, pavarësisht nga pasuria ose të ardhurat tuaja. Kur përqendrohemi në të kuptuarit e natyrës njerëzore dhe në sjelljen e të mirave më të larta për të tjerët, kultivohet natyrshëm dhembshuria, frymëzimi dhe, në këtë mënyrë, kreativiteti në jetën individuale dhe në botën përreth.

Kreativiteti është një aftësi që çdokush mund ta zhvillojë me praktikë të qëllimshme dhe një mentalitet të hapur. Ju mund të shfrytëzoni potencialin tuaj të plotë krijues duke përafruar emocionet tuaja, duke kuptuar qëllimin dhe duke i dhënë mendjes lirinë për të eksploruar.

entrerpreneur.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0