Kompania amerikane Verizon blen Yahoo


 

Sipas një njoftimi të përbashkët për shtyp, Yahoo do të integrohet me AOL, të cilën Verizon e ka blerë për $ 4.4 miliard. Kjo blerje do t’i  japë ndërveprim Verizon me më shumë se 1 miliard njerëz.

 

Në bazë të marrëveshjes , Verizon do të marrë përsipër mjetet e teknologjisë për reklamat , patentat dhe pasuri të tjera të Yahoo, të cilat shpreson se do të mundësojnë krijimin e një kompanie të madhe  për të konkurruar Google.

“Blerja e Yahoo do të vërë Verizon në një pozicion shumë konkurrues si një kompani e rëndësishme globale  dhe do të ndihmojë  në rritjen e të ardhurave nga reklamat dixhitale”, tha Lowell McAdam, Kryetar dhe CEO i Verizon.

Tim Armstrong, CEO i AOL,  vlerësoi kompaninë për atë që ka arritur dhe tha se transaksioni do të “nxjerrë në pah potencialin e plotë të Yahoo”.

Verizon blen Yahoo – Çfarë do të thotë kjo?

“Kombinimi Verizon, AOL dhe Yahoo do të krijojë një rival të ri të fuqishëm konkurrues në botën e internetit dhe do të ofrojë alternativa të reja  për reklamuesit dhe botuesit,” tha ai.

Marrëveshja përfshin bizneset kryesore operative të Yahoo dhe përjashton nga zotërimi marrjen e  aksioneve që  Yahoo ka tek Alibaba  dhe Yahoo Japan, por grupi i kombinuar do të vazhdojë të kontrollojë më shumë se 25 marka.

Këto marka  përfshijnë aplikacione të shumta si Gemini, Flickr dhe Tumblr.

Një tjetër aset i rëndësishëm që Verizon do të fitojë është Yahoo Mail, një nga shërbimet e-mail më të njohura në botë me rreth 225 milion përdorues aktiv mujorë.

Marissa Mayer, CEO e Yahoo, e ardhmja e të cilës në kompani është e pasigurt, ka thënë se Yahoo është një kompani që ka “ndryshuar botën”  dhe do të vazhdojë ta bëjë këtë me anë të kombinimit të saj me Verizon dhe AOL.

“Ky transaksion gjithashtu krijon një mundësi të madhe për Yahoo të përshpejtojë punën tonë në celular, video, reklama dhe rrjete sociale,” shtoi ajo.

Verizon blen Yahoo – Çfarë është kompania Verizon?

Verizon Communications Inc, me seli në New York City , operon si rrjeti më i besueshëm ‘wireless’ i Amerikës. Kompania gjithashtu ofron shërbime të komunikimit dhe argëtimit nëpërmjet rrjetit më të përparuar në Amerikë me fibra optike, dhe ofron zgjidhje të integruar biznesi për klientë në mbarë botën .

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale